Suga & Chaeyoung : *pandang ??* ARGHHHHHHHH!!!!! JUON SESAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALIF BA TA ALIF BA TA ALIF BA TA...X LARI, KUAT IMAN KAU HANTU!!!!!! AARRGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
[BUKKK]
*badan Chaeyoung sempat disambut olehku sebelum badannya mencecah ke lantai. Ape laa pendek nie, time² macam nie laa dia xnak sedarkan diri. Oh wait!! Ke dia dah mati?? Ohmaigat!!! Aku dah jadi duda ke nie...😱😱
?? : laa macam mane boleh pengsan nie...Chaeyoung-ahh..
*aku memandang ke arah empunya suara itu kembali. Badannya kian kelihatan. Dia memakai baju putih. Mukanya umpama mayat hidup sebab terlampau putih. Rambutnya pula straight, mesti baru lepas balik salon.
Suga : nuguya??
*aku memberanikan diri untuk bersuara. Walaupun badanku takut dan masih tergetar-getar, tapi aku still kena jaga si pendek nie.
*see..baik x aku??
?? : *sigh* ape kamu merepek nie Yoongi?? Nie omma laa..
Suga : omma??
?? : *bertenggong sebelah Chaeyoung* aigoo menantu omma, mesti takut sangat nie sampai pengsan..
*gile x takut?? Dengan muka macam nie, baju putih macam nie. AC Mizal pun boleh lari laa kalau nampak omma. Ugh!!
Suga : kenape omma pakai baju macam nie??
Pn.Min : laa salah ke?? Nie baju tidur omma kan??
Suga : muka tu kenape??
Pn.Min : nie?? Nie bedak sejuk Mok Cun, femes nie..hehe..
Suga : macam hantu tau x, kalau Chaeyoung mati macam mana??
Pn.Min : kamu duda laa. ⊙﹏⊙
Suga : →_→
Pn.Min : dah angkat Chaeyoung pergi baring kat dalam bilik. Nanti omma datang bawak lilin.
Suga : hmm nae..*dukung Chaeyoung secara bridal style* omma cepat tau, bilik tu gelap.
Pn.Min : iye..
Suga : *pergi masuk bilik*
[SKIP]
(dalam bilik Suga)
Suga : *baringkan Chaeyoung atas katil* hish!! Sebabkan kau pengsan laa aku bagi kau tidur kat katil aku yang swag nie. Kalau x, memang aku campak je atas lantai.
*aku memandang wajah Chaeyoung seketika. Ini laa kali pertama aku tatap wajah dia time dia tidur. Err..maksud aku pengsan. Nampak agak comel, tapi kalau dia cantik macam Emma Watson konfirm gila aku xkan bagi dia keluar rumah. Agak psycho bukan?? 😏😏
*tiba² tangan kananku agak lincah seperti lintah untuk memegang pipi Chaeyoung yang gebu itu. Aku mengetap gigiku tanda tidak menyukai dengan tingkah lakuku kini. Tangan kiriku mula menampar-nampar tangan kananku supaya sedar. Seriously ape kena dengan tangan kanan aku nie, byuntae sungguh!! 😤😤
*setelah agak lama tangan kiri ku bergelut untuk menyedarkan tangan kananku, akhirnya tangan kiri ku pasrah dan mula membelai rambut Chaeyoung pula. Ugh!! 2×5 je tangan aku nie. Byuntae.
YOU ARE READING
[C] My Husband Is My Enemy + M.Y.G
FanfictionMarried with your own enemy? Fall in love with your own enemies? Story nie tercipta masa zaman² noob dulu. 😂 Dialog!! Min Yoongi (BTS) x Son Chaeyoung (TWICE)