Sorn : *nangis*
?? : dah laa tu, bukannya lawa pun muka kau bila nangis. Macam beruk tahu tak!!
Sorn : Dawon-ahh....
Dawon : *pandang Sorn*
Sorn : aku suka dia, hiks!! Aku dah lama sukakan dia.
Dawon : habistu kau nak aku buat ape?? Sumpah Jhope jadi kuda lepastu sembelih bagi kau makan??
Sorn : haha...bodoh laa kau, aku series nie.
Dawon : dah tu aku nie tak series??
Sorn : ... Dawon...
Dawon : hmm??
Sorn : aku nak tanya kau nie, tapi tolong jawab jujur ehh.
Dawon : hmm..
Sorn : aku cantik tak??
Dawon : hmmm.....susah tu. Jap aku pikir.
Sorn : hesh kau nie, betul betul laa..
Dawon : *ketawa* kau cantik. Sumpah!
Sorn : tapi kenapa Jhope--
Dawon : sebab dia buta. Dia cuma pandang cantik luaran, cantik dalaman dia abaikan. Somi memang cantik, tapi dia tak sebagus kau. Kau sempurna Sorn, sangat sempurna dimata aku.
Sorn : *senyum* gomawo~~
Dawon : hehe, malu laa puji puji macam nie.
Sorn : eyy, nyampah!! *pukul pukul bahu Dawon*
Dawon : jangan laa, sakit laa titew...
Sorn : *ketawa* ee..jangan laa manja² macam tu, malu laa...
Dawon : eyy dia lak yang malu, tadi titew..*cuit² pinggang Sorn*
Pokok : // eii, nyampahnye haku. Nak sweet² depan aku lak, pikir sweet? //
#SKIP#
Chaeyoung's
Aku mengerling ke arah V yang macam orang jakon tengok kiri kanan. Pertama kali keluar rumah gamaknya, kesian kau hantu. Sekarang jam 11:34 malam, jadi tak hairan lah kalau hantu macam V nie boleh keluar kan?
....
Suga?
Dia tak tahu pun aku keluar. Dia daripada semalam berkurung dalam bilik, dia keluar pun bila dia lapar...tapi dia tak lupa untuk hindarkan diri dia dari aku. Cis, kalau macam tu lebih baik aku mati bukan?
Hmmm, cakap pasal mati aku jadi teringat tentang kata kata V dulu. Kalau diikutkan aku hanya ada masa kurang seminggu je lagi. Mulanya aku taknak percaya cakap dia, tapi bila aku tengok diri aku depan cermin, nampak macam kata kata diatu akan jadi satu kenyataan.
Muka aku lesu, bibir aku pucat dan kering, badan aku kurus macam dah 3 bulan tak makan. Awalnya aku just pikir benda nie effect dari perasaan aku yang berkecamuk sebab perasaan aku dipermainkan, tapi nampaknya ianya terpesong jauh.
Aku rasa aku sakit.
Aku pun ada batuk, dan batuk aku tu bukan batuk biasa. Ia mengeluarkan darah. Bila aku tunjuk kat V, dia hanya ketawa je. Pastu dia cakap 'tak lama lagi kau join aku.'.
Aku tahu dia bergurau...
Kan?
V : woahhh, sejak bila wehh kat sini ada taman? Dulu masa aku hidup kat sini ada rumah, dan tu rumah...........Hoseok hyung. *muka sedih* mana rumah Hoseok?
YOU ARE READING
[C] My Husband Is My Enemy + M.Y.G
Fiksi PenggemarMarried with your own enemy? Fall in love with your own enemies? Story nie tercipta masa zaman² noob dulu. 😂 Dialog!! Min Yoongi (BTS) x Son Chaeyoung (TWICE)