Pada waktu rehat. Chaeyoung & Sorn pergi ke belakang sekolah atas permintaan Somi. Awalnya Chaeyoung mahu pergi sendiri memandangkan Somi mahu bertemunya sendirian tanpa ditemani Sorn. Tetapi Sorn berkeras mahu mengikutinya kerana dia merasakan ada sesuatu yang bakal terjadi diantara mereka.
Sorn : yahh Chaeyoung, kau pasti ke Somi suruh kau datang kat tempat nie?? Kawasan nie kawasan tertutup kut, pelajar pun xde yang nak lalu kat sini.
Chaeyoung : aku pun x tau, memang tempat nie laa Somi ajak jumpa. Kalau kau x caye kau baca laa mesej nie..*tunjuk mesej Somi pada Sorn*
Sorn : *sigh* kau x rasa ke ade something yang budak nie rancang??
Chaeyoung : rancang ape?? Diani kawan kita kan, lagipun dia nak buat apa pun kat aku.
Sorn : kau masih anggap dia kawan lepas apa yang dia dah buat kat kau pagi tadi??
Chaeyoung : walau apa pun yang dia buat, aku tetap anggap dia kawan aku. Aku dah kenal dia lama, bahkan lebih lama dari aku kenal kau.
Sorn : tapi banyak jugak kes kawan makan kawan x kira bertapa lama pun korang berkawan. Sekarang nie zaman moden, x payah nak percayakan orang sangat.
Chaeyoung : *sigh*
Beep! Beep!
Chaeyoung : haa?? *pandang skrin* /Suga??/
Sorn : sape?? Somi??
Chaeyoung : aniya. Kawan.
Sorn : *angkat kening* kawan?? Sape lagi kawan yang kau ade selain aku, Dawon dengan Somi??
Chaeyoung : bising ahh kau. *bukak mesej*
Text : kau kat mane?? Pen kesayangan aku ade kat kau kan??
From : My Sweetie Tauge.Text : ahh nae, miann..aku x sengaja ambik tadi. Kau nak guna ke??
From : ChaeChae.Text : xlaa, nak buat kek guna pen. Bongok! →_→
From : My Sweetie Tauge.Text : yelaa kalau kau nak guna sangat datang laa ambil, aku x leh nak hantar kat kau. Aku ade kat belakang sekolah.
From : ChaeChae.Text : kau kat situ buat apa?? Maksiat?? (ಥ_ಥ)
From : My Sweetie Tauge.Text : kau x payah nak sedih sangat, aku kat sini sebab Somi ajak jumpa.
From : ChaeCHae.Text : aku x sedih. Excited je sebab boleh laa aku tangkap kau tengah buat maksiat. →_→
From : My Sweetie Tauge.Chaeyoung : *sigh*
Sorn : auww..series benar tu.
Chaeyoung : *pandang Sorn* orang gila mesej aku. Patutnya hantar kat hospital gila je.
Sorn : ohh..
Somi : hallo hallo hallo..
Sorn : *pandang Somi dengan someone* aikk!! Sape kau bawak tu??
Somi : nie??
Chaeyoung : nie yeochin Saem Park kan??
Suzy : *smirk*
Somi : kalau dah tau buat apa tanya lagi. *pandang Sorn* kau buat ape kat sini?? Aku x ajak kau pun.
Sorn : aku datang sebab aku x percayakan kau.
YOU ARE READING
[C] My Husband Is My Enemy + M.Y.G
FanficMarried with your own enemy? Fall in love with your own enemies? Story nie tercipta masa zaman² noob dulu. 😂 Dialog!! Min Yoongi (BTS) x Son Chaeyoung (TWICE)