(Dalam bilik Suga)
(Chaeyoung POV)
Aku memandang makhluk dihadapanku tanpa berkedip. Tubuhku menggigil. Panggilan Suga dan Yujin dari luar aku abaikan, xde tenaga nak balas sahutan mereka tu.
Aku tengok makhluk tu menggigil ketakutan macam aku. Ehh dia nie, bukan sepatutnya aku yang takut ke? Apesal dia pulak??
Chaeyoung : nu-nuguya??
?? : nuguya??
Chaeyoung : bwo?? Yahh, aku benci tau x bila soalan dibalas dengan soalan!! 😡😡
?? : kau sape??
Chaeyoung : seriously?? Kau tu sape??
?? : aku benci soalan dibalas dengan soalan.
PAK!!
Aku kena balik. -_-#
Chaeyoung : nie rumah aku! Kau buat apa kat rumah aku nie haa?!!
?? : nie rumah aku, kau tu buat ape kat rumah aku nie?!!
Chaeyoung : BWO?!! Aku dah 3 hari tinggal kat sini!!
?? : dari umur tiga tahun aku tinggal kat sini, kau pahal?!!
Chaeyoung : yahh!!
?? : what?!!
Chaeyoung : *roll eyes* kau keluar, kalau laki aku nampak ade namja lain kat dalam bilik nie, x pasal² aku kena tuduh pasang lain. Blah!!
?? : kau tu yang blah, nie bilik aku laa ngok!!
Aku mendengus kasar sambil memandang makhluk yang sedang mencekak pinggang tu. Sumpah aku x kenal budak nie, tiba² je nak mengaku yang rumah nie rumah dia.
Aku memandang pakaiannya. Baru aku perasan yang pakaian diani pelik sangat, macam fairy. Err..tapi fairy versi bapok.
Chaeyoung : kau nie ape sebenarnya?? Macam mana kau boleh ada kat sini??
?? : kau tu apa?? Macam mana kau boleh sesat kat sini??
Chaeyoung : hesh budak nie. Kau nie gila ehh??
?? : What?!! Are you kidding meh??
Chaeyoung : kau!!
KREAKK!! (Bunyi pintu bilik dibuka)
Suga : Chaeyoung??
Chaeyoung : haa?? *pandang Suga* tauge..
Suga : apesal kau menjerit?? Apesal kau x bukak pintu?? Apesal tingkap bilik terbukak??
Yujin : unnie okey x?? Ade luka ke?? Ade lipas?? Ade dinosour??
Aku hanya mampu mengeluh. X sangka dua ekor kongkang nie lembab. Aku menoleh kepalaku kebelakang untuk bertanya soalan kepada makhluk tadi semula. Badanku kaku. Makhluk tu dah xde. Sandiwara apakah yini..(ಥ_ಥ)
Suga : kau drama ehh pendek??
Chaeyoung : what?!!
Suga : *peluk tubuh* kau saje nak tarik perhatian omma dengan drama murahan kau nie. Hebat Chaeyoung, kalah goblin. *keluar bilik dengan bengisnya*
Chaeyoung : ...
Yujin : err..Yujin keluar dulu, unnie rehat ehh..*keluar + tutup pintu bilik*
Chaeyoung : penghinaan. (ಥ_ಥ)
?? : tu laki kau ke??
Chaeyoung : *pandang ??*
?? : *duduk kat atas katil sambil makan jagung bakar*
YOU ARE READING
[C] My Husband Is My Enemy + M.Y.G
FanfictionMarried with your own enemy? Fall in love with your own enemies? Story nie tercipta masa zaman² noob dulu. 😂 Dialog!! Min Yoongi (BTS) x Son Chaeyoung (TWICE)