22

272 54 42
                                    

[Dawon POV]

Dawon : ini gila...

Chaeyoung : Dawon-ahh, ianya sakit sangat..😭😭

Dawon : *perlahan-lahan membalas pelukkan Chaeyoung* gwaenchana, lepaskan. Aku tau hati kau x kuat, kat sini cuma ade aku dengan kau je, so lepaskan.

Chaeyoung : *nangis makin kuat*

Aku membelai rambutnya lembut. Aku x tau apa yang dah merasuk aku sampaikan aku jadi begitu penyayang pada budak cacat nie. Kalau Arin dengan YooA nampak, konfirm dipanggangnya aku.

Tangan kiriku membelai rambutnya, manakala tangan kananku memeluk pinggangnya dengan kemas. Nampak agak ambil kesempatan disitu, tapi percayalah yang aku xkan buat bukan² pada orang yang aku sayang.

Aku cakap sayang ke tadi??

Abaikan.

Tch!! Aku merasa kesakitan yang amat sangat pada belakangku. Menyesal aku suruh budak nie lepaskan apa yang terbuku kat hati diatu. Dia memang lepaskan betul² sampai dicekamnya belakang aku. Nasib baik aku sayang.

Aku cakap sayang lagi ke??

Abaikan.

Dawon : aku dah cakap banyak kali kan, Saem Park tu x sesuai dengan kau, dia dah tua.

Chaeyoung : *pandang Dawon* *creepy eyes* kau tau x omma aku cakap yang tua tu laa yang bagus, matang!!

Dawon : tapi yang tua tu laa yang buat kau nangis kan??

Pokok : /yeah betul tu!! Aku sokong kau budak terencat!!/

Chaeyoung : *gigit bibir* tapi aku still lagi suka kat dia.

Dawon : kau cari je namja lain. Namja yang xkan sakitkan hati kau, namja yang selalu ade je dengan kau bila kau perlukan dia.

Chaeyoung : kau.

Dawon : b-bwo??

Chaeyoung : kau laa. Ape yang kau cakap semuanya ada pada diri kau.

Dawon : ...

Chaeyoung : kau jarang sakitkan hati aku. Kalau ade pun, cepat² kau mintak maaf. Dan bila aku perlukan kau, kau selalu ade. So sekarang nie kau laa namja yang sesuai macam yang kau cakap tadi.

Dawon : so ape kau tunggu lagi??

Chaeyoung : haa??

Dawon : try to get me.

Chaeyoung : kau mabuk ke syai--

Chu~~

Dawon : *kiss Chaeyoung*

Pokok : /omaigat!! Maksiat!!/

(Meanwhile di belakang Dawon)

Saem Park : *pusing kebelakang* /Chaeyoung../ *pegang dada* *air mata menitis then beredar pergi*

Dawon : *lepaskan ciuman*

Chaeyoung : *pandang Dawon* a-ape kau buat nie??

Dawon : m-mollayo. *gosok leher* aku lupa aku ada hal nak buat, err...aku pergi dulu..bye~~ *beredar pergi*

Chaeyoung : *pegang bibir* jebon kiss aku?? ..........




















[SKIP]

(Di kelas 5A)

J-Hope : *hulur sebakul gula² pada Somi*

[C] My Husband Is My Enemy + M.Y.GWhere stories live. Discover now