Kendi hayatıma kıymıştım. Belki saçma buluyorsunuz ama ben bulamıyorum. Odanın içinde yere yığılmıştım. Babam ve Begüm bana bağırıyorlardı. Babam kapıyı kırmasıyla beni alıp ambulansı aradı. Kısa bir süre sonra hastaneye varmıştık. Beni niye getirdiler ki kurtulacaktım bu azaptan babam ve Begüm mutlu olurlardı. Sessiz ve sakin bir yerde bekliyordum. Oradan bana biri sesleniyordu." Sıla kızım gel buraya annen seni bekliyor " Ne oluyor anlam veremiyordum. Benim annem değil mi o ben neyim ben kimim bu sorular niye sormaya başladım. Bu soruların cevabı sadece o sesin geldiği yerdeydi. Ama başka sesler de duymuyordum. "Sıla babasının gülü sen güçlüsün dön artık yanımıza dön kızım bak Begüm seni bekliyor dön hadi artık sana kimse birşey yapamaz gitme kızım gitme beni bırakıp gitme ben sensiz ne yaparım " Babam beni çağırıyordu ama bunu yapamam onun daha fazla üzülmesine izin veremem geri dönemem aklımdaki sorular ve bana çağıran sesi bulmak zorundaydım. Beyaz ışığı takip ediyordum ama tuhaf giden birşey vardı kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı. Niye böyle olmuştu. Yakınına gittikçe kendime yakın hissediyordum onu. Ama ben niye rahatsız hissediyorum. İşte beni çağıran sesi bulmuştum. Şimdi sorularımı sormak zorundayım ama soramıyordum. İçimden bir ses sorularımın cevabını bildiğimi söylüyordu. "Sen kimsin bana kızım diye çağırıyorsun "Ben senin gerçeğinim unutma buraya ben çağırdım seni "Hangi gerçeğimsin ben seni niye göremiyorum "Ben senin kalbinden sesleniyorum " Bu imkansız "İmkânsız diye birşey yok sıla "Git şu aklımdan ve kalbimden "Gideceğim ama ilk önce sorularına cevap vereceğim " Soruyorum şimdi sen kimsin "Söyledim ya gerçeğinim diye " " O zaman kızım diye niye bağırdın" Çünkü sen benim kızımsın " Ne sen benim annem misin " O benim annnem değil mi "Annen ama üvey anne " Babam bana yalan mı söyledi "Ben istedim kızım siz üzülmeyin diye "Niye böyle birşey yaptın ki " Onu sevmessiniz diye korktum yeniden evlen dedim mutlu ol dedim " Keşke demeseydin bana yaptıklarını görüyor musun " Kızım affet beni böyle olacağını bilemedim " Olsun artık kurtuldum geri dönemem artık " Babanı ve kardeşini yalnız mı bırakacaksın onları üzmek mi istiyorsun " Hayır mutlu etmek istiyorum " O zaman geri dön yaşa hayatını " Yaşyamam onları üzerek yaşayamam " Sıla yapma begüm ve babana " Ben yaşarsam onlar daha çok üzülecek " Üzülmezler kızım " Yanına gelicem anne seni çok özledim görmek istiyorum seni " Kızım buraya gelme çok uzak burası " Geliyorum anne bekle beni geliyorum " İşte şimdi kalbim durmuştu. Hoşcakal babacım hoşçakal Begüm sizi çok seviyorum. Şu an ne haldeydiler acaba üzülüyorlardır. Belki ama şimdilik daha sonra hepsi mutlu olacaktı. Ben şimdi annemin yanına gidiyordum. Onu görücektim kokusunu içime çekicektim. Benim gerçek annem saklı gerçeğim ve ben bunu ölümle savaşırken öğrenmiştim. Onu görmek kolay olmuştu şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİR-İ HAYAT
ChickLitSıla' nın hayatta tek isteği bulunduğu karanlık odadan ömür boyu kurtulmak. Annesinden yaşadığı zulmü anlatıyor.