Black eyes 1.díl

12 1 0
                                    


Pro Clarkovi to byl významný den: Po 10 měsících byla paní Clarková konečně připravena porodit své dítě. Všichni v zemi pana Clarka znali, byl to známý a uznávaný soudce, co zde žil a pracoval.
Po několika hodinách vešla do místnosti, kde čekal pan Clark, sestra se znechuceným výrazem na obličeji.
,, Um, pane Clarku..." podívala se na něj šokovaná sestřička.
,, Ano? Co to bude? Kluk nebo holka?" podíval se muž na panikařící ženu a zamračil se.
,, Uh... měl by jste se na to podívat sám pane Clarku."
,, Proč bych tam měl chodit? Proč mi to neřeknete hned teď?"
,, No, vaše dítě je tak trochu... ,, Speciální". Oba dva vešli do pokoje, kde odpočívala paní Clarková. Ležela na posteli a vedle ní bylo čerstvě narozené dítě. Pan Clark si všimnul, že i ostatní lidé, co pomáhali při porodu, mají vyděšené výrazy. Když se sklonil nad své děťátko, výraz v jeho obličeji byl mnohem víc traumatizovanější než kohokoliv v místnosti.
Dítě byla holčička, ale její vlasy byly na rozdíl od rodičů blonďaté; její matka byla zrzavá a otec hnědovlasý. Ale nejzvláštnější byly dívčiny oči; byly černé. Duhovky i panenky; čistě černé.
,, Co je to za monstrózní kreaturu?!" vykřikl pan Clark zuřivě.

Nikdo neodpověděl. Muž vzal svoji manželku pevně za ruku.
,, Ty si se zahazovala s jinýma, je to tak?! Jak jinak si mohla porodit takovou zrůdu!?"
,, Pane Clarku, vaše žena je teď vyčerpaná, prosím..."
,, Jak bych se o to zajímal!" odstrčil svoji manželku od sebe.
,, Řekni mému pravníkovi, ať sem přijde." řekl pan Clark a opustil místnost.

O pár dní později přišel právník pana Clarka, Taylor.
,, Pane Clarku, ohledně vaší dcery... ona je bezpochyby vaše dcera; test DNA se nemýlí a zrakové testy ukazují, že není slepá a její zrak je normální. Doktoři říkali, že něco takového ještě nikdy neviděli. Její oční bulvy jsou kompletně černé, ale nemá problém se zrakem. Ve skutečnosti je její zrak dvakrát lepší než u normálního člověka." stál před stolem pana Clarka Taylor s dokumenty o jeho dcerce v rukách...
,, Ale ona je monstrum. Není perfektní; to, co jsem chtěl, bylo perfektní dítě." Řekl pan Clark bez toho, aniž by odtrhnul pohled od svých dokumentů.
,, Tak... Co budeme dělat? Dáme ji do sirotčince?

Black eyesWhere stories live. Discover now