Myslela si, že by si této věci mohli lidé v domě všimnout a nařknout ji z porušení pravidel, a tak ho radši nenosila. Stejně ho chtěla dát své milované matce.
Najednou Dina spatřila, že jsou dveře jejího pokoje otevřené. A spatřila v nich také paní Clarkovou, pokrytou krví.
,, UTÍKEJ DINO!!"
Před tím, než by mohla Dina zareagovat, odstrčil otec paní Clarkovou někam dozadu a vzal blondýnku za ruku.
Vykřikl,
,, Ty zatracená zrůdo!!!! Zabiju tě!! Jak si mě jen mohla zradit!! Víš, že kvůli tomu, co si udělala, má teď někdo fotku černookého monstra, vkrádajícího se nám do domu?! Myslel jsem si, že to bylo něco jiného, ale teď je to před naším domem přeplněné novináři!!" vzal Dinu za ruku a odhodil ji od sebe jako zvíře. Nebohá blondýnka narazila hlavou do stolu a ztratila vědomí.Když se Dina zase vzpamatovala, všimla si toho, že je podlaha nějak moc chladná a vzduch těžký a vlhký; vypadalo to na to, že byla v žaláři. Pan Clark měl zálibu ve věcech ve stylu středověku a tak si v domě postavil sklepení.
,, Až teď jsem si vlastně uvědomila, že mě otcův vkus odpuzuje." pomyslela si Dina.
Vstala a pořádně si prohlédla své vězení; vypadalo to tak, že je odtud možné utéct jedinýma dveřmi. Nebylo tu nic, a i když byla Dina hubená, utéct skrz mříže v oknu bylo nemožné. Najednou uslyšela, že za ní někdo jde. Podívala se na postavu, co se vynořila ze tmy.
,, Hej~~ Ty malá zrůdo~ Jaký je to pocit, být tady?" uslyšela Maishiny kroky.
,, Vím o tvých plánech už od začátku a proto jsem poslala tvoje fotky novinářům a reportérům, ošklivko." podívala se Maisha na Dinu zlomyslně.
,, Ty hnusko..."
,, Oh, ale nejsme stejné? Jsi také kontrolovaná a ovládaná mým otcem, že? Jsi závislá na mém otci... Jsi zlý, zatracený člověk... nejsi nijak odlišná od monster! Myslíš si, že nevím o tom, že mého otce každý večer svádíš?" podívala se Dina na Maishu se smíchem.
,, Ty děvko, ty děvko, ty děvko, ty děvko! " začala Dina nonstop opakovat, dokud Maisha, neotevřela dveře žaláře a dala Dině ránu do obličeje, až začala vykašlávat krev.
,, Dost ty šílené monstrum!! Tvůj otec mi řekl, že tě mohu zabít, kdykoliv budu chtít!" vykřikla Maisha a přišlápla Dině hlavu k zemi.
,, A dost..."
POKRAČOVÁNÍ? 🇱🇮 🇰🇪 ❕