Black eyes 7.díl

3 0 0
                                    

,, Heh... Hehehehehehehehehehehehe..." Dina, která byla stále na zemi se začala děsivě chechtat.
,, Hehehehehehehe... HYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!" začala se Dina hystericky smát, až se jí rozšířily oční panenky.
,, Ne!!!" vzala Maishu za kotník tak pevně až vykřikla.
,, Ten, kdo by měl být potrestán, si TY!!" Dina vyskočila za nohy, trhla kotníkem nahoru a udeřila Maishu do kolena. Služka spadla na zem a zavyla bolestí, která ochormovala její tělo. Pak si na ni Dina sedla, profackovala ji a začala se smát,
,, Křič ty děvko! Hyaahaha!" začala Dina Maishu škrtit,
,, Neměla si mě provokovat! Neměla si nikdy provokovat anděla!" bojovala Maisha; chytla ji za paži a začala ji škrábat, ale Dina nic necítila, protože věděla, že ten člověk před ní bude muset být potrestán.
,, Je to tak Maisho - Vím o všem, co si kdy udělala, vždycky jsem to věděla, a tak tě teď budu soudit... Maisho..." Dina přiblížila svůj obličej k Maishinýmu. Zírala svýma velkýma očima na vyděšenou ženu.
,, Nemůžeš utéct očím anděla, takže ti musím oznámit... že jsi..." Dina se podívala hlouběji do Maishiných očí a do ucha jí šeptla...
,, Vina."
Dina jí zmáčkla krk, až jí oči zbělaly. Najednou bylo ticho.
Poté, co se ujistila, že služebná už nedýchá, stoupla si a vzrušeně řekla,
,, Fíha... Já někoho zabila... Já někoho zabila... Hehehehehehehe..." Dina se začala hystericky smát, když objala sama sebe, protože teď udělala něco, co chtěla udělat už moc dlouho..
,, Je čas na další pokus..." uklidnila se Dina.
Odešla do společenské místnosti a chladným pohledem se podívala na meč ve vitríně.
,, Je čas. Pojď..."
I když chtěla původně toto místo hne dopustit, změnila plány; ukončí tohle všechno pro jednou a navždy a opustí tento dům se svou matkou.
O hodinu později přišla Dina do kanceláře pana Clarka.
,, Otče...... Hehehe..." otevřela pomalu dveře do kanceláře, ale po jejím otci nebylo ani stopy.
Předtím, než opustila tuto místnost si všimla, že někdo leží na podlaze, Když zaostřila a podívala se na tu osobu pořádně, poznala, že pláče.
,, Mami!!!!" Dina utíkala ke své matce a objala ji.
Její kůže byla pokryta bodnýma ranama po noži; už nedýchala.
,, Ne, NE, NE!!! MAMI!!"
Už jí nic nezbylo.
POKRAČOVÁNÍ? 🇱🇮 🇰🇪 ❕

Black eyesWhere stories live. Discover now