,, Ne, to by změnilo názor, který na mě lidé mají... A pokud je tomu doopravdy tak, jak říkáte, zatím bych ji nepouštěl do školy. Seženu jí učitele, který ji bude učit doma. Nedopustím, aby ji někdo spatřil. Oh, a také řekněte sestrám, co pomáhaly u porodu, aby o tom nikde nemluvily. Tohle by mohlo pošpinit pověst naší rodiny." Zavřel pan Clark knihu a podíval se na Taylora,
,, A pokud se něco takového stane, zbavte se jí... Je pro mě zklamáním, po takovém snažení..." Později, Dina Angela, neobyčejná dívka, vyrostla a dosáhla věku 13 let. Nerada mluvila s lidmi, to také protože byla celý svůj život zavřená v rodinné vile jejím vlastním otcem, který jí tímto činem změnil natolik, že nebyla schopna navázat lidský kontakt. Dina věděla, že její otec je vážený soudce a tohle všechno dělá po právu a spravedlivě, protože se na každou věc díval z neutrální strany a potom ji vyhodnocoval.
Nicméně, její otec chtěl mít všechno perfektní a proto měl se svou dcerou tak špatný vztah. Věděla, že ani před tím, než se narodila, spolu její matka s otcem nevycházeli dobře a že to nemůže změnit; oni dva se k manželství rozhodli sami.Dina nikdy kvůli svým očím nepoznala, jaký je svět za dveřmi rodinné vily. Měla své zrcadlo, ve kterém si prohlížela své oči; byly čistě černé, ale když se podívala pozorněji, spatřila v nich malé bílé jiskřičky a vypadalo to, jako malá galaxie. Vždycky, když se na ně podívala, byla jimi fascinována.
Její blonďaté vlasy byly krátké a rozcuchané, ale vždycky, když byl otec doma, si je česala; i když to byla obvykle její matka, kdo jí je česal.
Paní Clarkové bylo jedno, jak Dina vypadala; byla vždycky na straně své dcery, vždycky na ni myslela. Samozřejmě věděla, že jejímu manželovi, (který neměl Dinu tolik rád) to bylo jedno.
Dina neměla žádné kamarády. Její otec ji věznil uvnitř celý život, a i když byl dům obrovský, cítila se sama. Přemýšlela nad tím, jaké by to bylo, kdyby měla kamarády nebo přítele, ale v této situaci to byl nedosažitelný požitek.Vlastně jediný člověk, který ji podporoval, byla paní Clarková, protože ji opravdu zbožňovala. Dina o takových věcech přemýšlela, zatímco se koukala ven z okna na děti, které si venku hrály.