Bib...bib...bib "Århhh Lorte alarm!" Hviskede jeg for dig selv. Det var mandag morgen og jeg skulle starte på øg (Øregård gymnasium). Jeg var lige flyttet til Gentofte sammen med min mor og hendes nye kæreste. Lige for tiden har jeg egentlig ikke et fast sted at bo. Lige siden min far og mor blev skilt har min mor skiftet kæreste mere end 7 gange. Det er lidt hårdt for hende for ikke og tale om mig. Hun er lige blevet kærester med en ved efternavn Edwards. Jeg har ikke selv mødt ham eller hans børn,vi skal møde ham i aften efter min første skole dag. Jeg sætter mig hen til mit makeup bord og reder mit lange mørke krøllede hår. Efter det lægger jeg min ansigts makeup. Ikke fordi jeg går med meget makeup til hverdag men havde lige lyst. Jeg beslutter et flot øjenskygge look der passer perfekt til mine brune dådyr øjne. Derefter går jeg ind i mit Walk in closet og finder nogle sorte habit bukser, en sort langærmede trøje med en hvid play t-shirt ud over. På vej ned af trapperne går jeg i mine egne tanker og bump.. pludselig går jeg ind i min lillebror Alfred. "Se dig for din møgunge!" Siger jeg hårdt. "Undskyld frøken ikke i morgen humør" siger han flabet. Det skal lige siges at jeg er 17 og han er 14. Vi passere hindanden og jeg fortsætter ned i køkkenet. "Godmorgen min smukke datter" siger mim mor. "Godmorgen min lidt for morgen friske mor" svare jeg igen måske lidt for flabet men what ever. Jeg sætter mig ved køkken ø'en i køkkenet. Jeg spiser lidt skyr med blåbær. Da klokken er 7:20 går jeg ned mod stationen for at tage toget til øg. Jeg stiger ud af toget og går mod øg. Jeg kommer op i skolegården. Alle kigger på mig mens jeg kommer gående. Lige ved døren står en gruppe drenge og snakker nogen af dem ryger. Føj tænker jeg bare. I det jeg går forbi fløjter en dreng af mig. Jeg drejer hovedet for at se hvem der fløjtede. Han har halv langt lysebrunt hår. Han ikke grim lad os sige det sådan. Jeg smiler sødt til ham og går videre. Jeg stopper på den anden side af døren. Hvem et han? Jeg må finde ud af det.