Hvorfor ham?!

20 2 0
                                    

Der står han.... Anthon.
"Vi to har vist ikke fået hilst ordenligt på hindanden" siger han.
"Nej det har vi vel ikke" er det eneste jeg kan finde på at sige.
"Anthon, Anthon Edwards" siger han og giver dig hånden.
"D/N..... så du må være wannabe Thor eller hvad?" Spørger jeg lidt flabet.
"Aha... dig kan jeg godt lide.."
"Vi skal sådan set ogs' bo sammen så...."
"Ja du har ret" svare han.

vi står og snakker.men der et spørgsmål jeg ikke rigtig ved om jeg tør at stille.

"hvornår flytter i ind sammen med os?" spørger jeg endelig.

"i morgen eftermiddag"

"Mmm.. fedt" hvorfor sagde jeg det. seriøst jeg kunne have sagt så meget andet.

"skal vi gå ind?" spørger han endelig.

" ja lad os det"

"nå det var hyggeligt at spise med jer... vi ses i morgen eftermiddag" siger min nye far.

vi siger alle farvel og de går. ENDELIG!! ej nu lyder det som om jeg hader dem... det gør jeg ikke. de er fine nok tror bare det hele skete meget hurtigt. jeg går bare op i seng selvom klokken kun er 20.00. jeg skal bare tænke det hele igennem og prøve at for den sidste ugestid.

bib...bib.. "argh!! det magter jeg bare ikke" siger jeg til mig selv. det er fredag morgen jeg skal i skole. ikke fordi jeg har lyst eller noget men det skal jeg. jeg har gjordt mig helt klar og er på vej ned mod stationen. jeg stiller mig på perronen og venter på toget som kommer om 5 min. pludselig mærker jeg 2 varme omkring min mave. jeg vender forskrækket hovedet og ser Thor.

"godmorgen smukke" siger han.

øhh hvad sker der lige hvorfor kalder han mig for smukke vi har kendt hinanden i 24 timer mindst.

"godmorgen" siger jeg og trækker mig ud af hans arme.

"skal vi følges?" spørger han sødt.

"øhh ja hvorfor ikke" sier jeg bare.

toget kommer kørende ind på perronen. VI går ind og sætter jer på en to mands plads. Vi siger ikke noget hele turen det er ikke en akavet stilhed bare en normal stilhed som om vi har kendt hinanden altid. Vi fortsætter mod øg. Vi går op igennem skolegården alle kigger mærkeligt på os. da vi kommer op til døren står Thors venner og snakker. "uhh Thor laver damer" siger en med grydehår. "hold dog kæft Alfred" siger Thor. "drenge det her er D/N min veninde" siger han. veninde? VENINDE?! så nu er jeg pludselig Thor farlovs veninde. " hun er da ikke helt grim hva'" siger ham Alfred. "nej det er hun ikke" siger Thor og lægger en arm om mig.

Det nye liv i Gentofte!?Onde histórias criam vida. Descubra agora