Hvem er ham edwards egentlig

29 1 0
                                    

"Jeg stopper på den anden side af døren. Hvem er han? Jeg må finde ud af det"

Jeg finder hurtigt min klasse. Jeg går ind og sætter mig på en tilfældig plads. Lige inden timen starter kommer han ind. Ham fra tidligere. Han kommer direkte imod mig. Jeg bliver lidt panisk. Men prøver bare at være lækker. "Undskyld mig men du sidder på min plads" siger han. Hans stemme er stille og hæs. Gud en lækker stemme. Ej nu må jeg lige styre mig. "Undskyld jeg er ny på skolen" svare jeg sødt. "Du kan rykke en plads til venstre der sider ikke nogen"svare han. "Hov forresten hedder jeg d/n" siger jeg. "Pænt navn mit navn er Thor, Thor Farlov" siger han. "Godt at møde dig Thor farlov" siger jeg og smiler. Vi falder hurtigt i snak og opdager slet ikke at læren er kommet. "Godmorgen elever. I dag har vi en ny elev. D/N, vil du ikke fortælle lidt om dig selv?"diger hun. "Øhh jo...
Jeg hedder som sagt D/N og jeg er 17, jeg bor i en villa i Gentofte med min lillebror Alfred, min mor og hendes kæreste" siger jeg. Timerne går hurtigt og du har fri. Du er på vej ned til stationen da du høre nogen komme løbende bag dig. Du vender dig om og ser Thor. Men ham er ikke alene han har en ven med tror jeg. "Hej D/N, det her er Anthon Edwards" siger han. "Øhh Hej jeg hedder D/N" siger du giver Anthon hånden.

Det nye liv i Gentofte!?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora