1 måned senere!

19 0 0
                                    

Der er nu gået 1 måned. Anthon og min pap far er flyttet rigtigt ind hjemme hos os. Anthon og jeg deler værelse. Det kan være træls til tider, men andre gange er det rart nok. Min mor og pap far skal giftes jeg er self glad på deres vegne... Men jeg er lidt bekymret for hvor længe det holder.

"D/N vi skal op nu..." hvisker Anthon og rusker forsigtigt i mine skuldre.

"Jeg ved det" sagde jeg og satte mig op i sengen. Jeg sætter mine fødder på kolde trægulv i vores værelse. rejser mig op og går ind i mit walk in closet, jeg finder nogle sorte jeans, og en baby blå sweater. Derefter går jeg
neden under for at spise morgenmad. Jeg spiser bare lidt skyr med jordbær.

Jeg går langsomt op gennem skolegården. Ved døren står drengene som sædvanlig...

"Hej smukke" siger Thor.
Vi blevet rigtig rigtig gode venner.

"Hej søde" svare du. Han lægger armen om mig. Drengene kigger lidt på os. Jeg kigger på Thor, og kan kigger på mig. Jeg fniser lidt.

"Kan i ikke bare få kysset, så vi kan komme videre?" Siger Alfred. Han er blevet lidt underlig efter at mig Thor er begyndt at flirte lidt. Det er lidt som om han er sur.

"Vi kysser ikke i offentligheden" siger Thor. FOR SJOV. Jeg griner og skubber ham blidt i brystet.

"Skal vi gå ind til time?" Spørger Lauge. Vi nikker alle som svar. Jeg går i klasse med Thor, Alfred og Teodor. Vi går ind og sætter os.

Det nye liv i Gentofte!?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant