Ahoj jmenuju se Kristýna.Bydlím v Londýně se svojí kamarádkou Holly.Obě milujeme skupinu RoadTrip a když říkám milujeme tak to myslím úplně doslova udělali by jsme cokoliv aby jsme je vyděli.Hodně lidí které známe jim nadává ale my se s něma začnem hádat protože je nebude někdo urážet a nebo se s něma nehádáme ale dělají si velkýho ale velkýho nepřítele.
Ráno jsem se probudila dřív než Holly tak jsem šla udělat snídani protože až se probudí bude mít hlad(jako vždy). Udělala jsem palačinky,zrovna když jsem je dávala na talíř tak přišla dolů.Dobré ráno ospalče!!! Dobré. Sedli jsme si s palačinkama ke stolu a zapli jsme televizi.Uslišeli jsme jak mluví o RoadTrip tak jsme to dali víc nahlas a poslouchali,najednou řekli že budou mi v pátek koncert a je sobota.Šli jsme zapnout kompl a koupit si lístky protože vidět je naživo je náš sen.Ještě byly ke koupi (pochybuju ze uz by nebyli tak ale co XD).Šli jsme se převlíct a udělat hygienu,potom jsme se šli obout a šli jsme nakupovat oblečení na ten koncert......Ano je až v pátek ale musíme se na něho pořádně připravit.Šli jsme do New Yorkru protože tam mají nejlepší oblečení.Ja jsem si tam koupila tyrkysový šaty,triko s potiskem a kraťase.Holly si koupila taky šaty ale růžový a ryfle s dírama.Ješte jsme šli do Starbucku(nwm jak se to píše)a šli jsme dom.Doma jsme si to vyzkoušeli a oblekli jsme si to co si vezmem na ten koncert,aby jsme vyděli jak v tom budem vypadat a vymysleli jsme si i účes......Když jsme si to už namysleli tak jsme se šli převlíct.Už byla tma tak jsme si šli udělat večeři nebo spíš ju udělala Holly protože mě se nechtělo.Udělala vafle ty máme obě dvě rády.Udělala to a já jsem šla nalít džus.Najedli jsme se a zapli Očko a začali jsme dělat kraviny jako vždy.Až jsme přestali tak jsme se šli umýt a oblíct do pyžama,obě dvě jsme si vzali kraťase a ňáké triko.Šli jsme zase k televizi a zapli RoadTrip a začali jsme zpívat,tancovat a zase dělat kraviny.
Až jsme byly už unavený tak jsme si chtěli pustí film ale ani jedna jsme nevěděli jakej tak Holly vybrala horor Zhasni a Zemřeš.Obě dvě jsme se hororů bály a tak vždycky když tam bylo něco děsivého tak jsme se chytli a nepustili se asi až do konce filmu a sousedi museli mít radost protože jsme skoro furt ječeli jak kdyby nás někdo vraždil.Jak to skončilo šli jsme spát a usnuli jsme v té pozici že jsme se drželi za ruce(NE nejsme lesby😂)Doufám že se vám moje nová kniha bude líbit a budete ju mít rádi.....OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!!!!😂❤💕