#4☯

158 11 1
                                    

Začala no on Rye......

Pohled Kristýny:
Z Holly to lezlo pomalu,musela jsem ji popostrcit aby to řekla celý.Konečně mi řekla co jí udělal v tu chvíli jsem chtěla jet na hotel a rozbít mu držku.Zavolala jsem klukům a zeptala se jich jestli jim řekl Rye co se stalo,neřekl jim to tak jsem řekla ať dojdou že to vím,řekli mi že za 10 min jsou tady.Za 10 min tady byli,pozvalaˇ jsem je dál a uvařila kafe,posadili se a já začala.No on Rye.....on šel ven s Holly a on ju začal líbat ona mu vrazila a chtěla odejít ale on za ní běžel a uhodil ji.Když jsem to dokončila tak kluci nemohli uvěřit že by to Rye udělal.Ten den u nás kluci přespali.

Ráno jsem se probudila v obýváku,nechápala jsem proč spím v obyváku podívala jsem se kolem a vyděla jsem v kuchyni nahého Andyho hned jsem se otočila a zavřela oči.Po chvíli jsem si sedla a zeptala jsem se ho proč je nahej řekl mi že ani sám neví a že se jde hned převlíct,jenom jsem přikývla a šla jsem si nalít pití.Zeptala jsem se ho kde jsou ostatní řekl že Brook spí u mě s Mikeym a Jack spal v obýváku na zemi.Šla jsem se podívat na Holly.....spala.Ještě jsem se šla podívat na Brooka a na Mikeyho,jenom leželi tak jsem se jich zeptala jestli půjdou dolu za náma řekli že jo že jen oblečou,jen jsem přikývla a odešla dolů za Andym.Andy s Jackem měl nachystanou pro všechny snídani,sedli jsme si ke stolu a čekali na ostatní než přijdou....za chvilku už byli u stolu až na Holly,protože ještě spala.Nasnídali jsme se a šli jsme si sednout do obyváku a poslouchali písničky...samozdřejmě že od RT,kluci i zpívali což bylo super,miluju když zpívají.Mezitím se vzbudila Holly,nasnídala se a šla si sednout za náma.Kluci jí řekli že jim je líto co jí Rye udělal,že tomu nemůžou uvěřit atd.....Povídali jsme si a já s Holly jsme se jich zeptaly jestli by tady dneska ještě nechtěli spát....řekli že klidně,ze budou radi.Dostali jsme nápad že se budem dívat na filmy,tak jsme pozvali i naše 2 kamarádky:Viki a Tess za 10 min tady byly.S Holly jsme vybraly horor.Začali jsme se bát,mě si vzal do objetí Brook,Viki-Mikey,Tess-Jack a Holly-Andy,chtěla aby to byl Rye ale za to co jí udělal ještě neví jestli ho chce vydět a Andyho měla taky ráda(jako kamaráda)

Po dlooooouhé době část!!!!Doufám že se líbí.Ty díly se budu pokoušet vydávat každý den.
OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!!!😂❤

Dvojí Láska❤(ROADTRIP TV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat