#6☯

147 9 2
                                    

No chtěl bych se tě zeptat jestli.....

Pohled Andyho:
Zeptal jsem se jí jestli by nešla na večeři.Řekla že JO.Byl jsem strašně moooooc rád.Strašně jsem ji miloval ale nebyl jsem si jistej jestli ona miluje mě,taky jsem si furt jistej nebyl.Usnuli jsme.Ráno jsem se probudil,ale vedle mě Holly neležela.Stoupl jsme si a šel jsem dolů do kuchyni.Všichni se dívali na TV kromě Holly.Šel jsme za ní a uvyděl jsme jak se na PC kouká na byty.Zeptal jsem se jí proč se kouká na byty,řekla mi že se dívá po baráku blízko od nich(Krys a Holly)aby my jsme mohli bydlet blízko nich.Řekl jsem jí že budu hledat s ní,že je to super nápad.Hledali jsme cca 1 hodinu,potom jsme se na to vykašlali a šli jsme si sednout ta ostatníma.Dneska jsem vařil já a kluci.Udělali jsme hranolky a smaženej sýr a jako dezert jsme udělali tiramisu.Obě dvě tiramisu milujou.Začli jsme jíst.....když jsme dojedly tak jsme se šli zase dívat na TV...zase.Rozhodli jsme se asi tak po 2 hodinách že půjdeme ven.Oblékly jsme se a šli jsme ven.Venku jsme se potkaly s Ryenem tak jsme si povídaly.Zjistily jsme že ze skupiny neodchází.Byly jsme rádi.Asi po 4 hodinách jsme šli k Holly a Krys dom i s Ryenem,takže jsme u nich spali všichni.

Pohled Holly:
Rye u nás spal.Byla jsem ráda i ne.Cítím totiž něco k Andymu ale i k němu.Ale strašně se změnil...myslím k lepšímu.A už nechodí a nikdy nechodil s Taylor Swift,jenom si to vymyslel.Ješte jsme se dívali na TV a šla jsem si lehnout.Ráno jsem se probudila.Šla jsem dolů a vyděla jsem Rye jak se kouká na TV.Pozdravili jsme se,Rye ke mě přišel a řekl Holly....

Strašně se omlouvám že ta část nevyšla včera,neměla jsem čas a ani nápady....taky je tak krátká protože jsem neměla ty nápady a věděla jsem akorát konec.Příští část bude doufám v čas.😭
OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!!😂❤

Dvojí Láska❤(ROADTRIP TV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat