#3☯

207 9 5
                                    

Rye si vzal Holly stranou a řekl jí že je nádherná ale......

Z pohledu Rye:
Je nádherná ale nemůžu chodit s faninkou to nejde,neříkám že bych ju nechtěl ale bylo by to divný,"nemusijou vědět ze jsem faninka"řekla Holly.I tak ale ten pocit že s faninkou chodím už ten je divnej,"hmm...podle tebe protože ty asi neznáš když někdo někoho miluje a udělal by pro něj cokoliv"řekla.

Ráno jsem se probudila někde jinde,v jiné ložnici nebyla moje a Holly prostě byla cizí.Podívala jsem se na druhou stranu jestli ve dle mě někdo neleží....neležel.Sedla jsem si na postel a vyděla jsem jak ke mě přichází Rye,zhrozila jsme se že něco bylo a naštěstí nebylo a ani s nikým jiným jenom jsem tam přestala ale nevěděla jsem kdo spal vedle mě tak jsme se ho zeptala řekl mi že ON. Zvedla jsme se a šla se převlíct a chtěla jsem jít dom akorát jsem nevěděla kama se tam dostanu protože jsem nevěděla kde jsme tak mi řekl že mě hodí dom,neodmítla jsem aspoň budu doma dřív.U baráku jsme se rozloučili,on jel na hotel a já do baraku.Doma jsem se přivítala s Holly která ležela v obýváku.Zeptala jsem se jí co je řekla mi to co jí řekl včera Rye,zamrzelo mě to Holly je do něho úplně zblázněná a on jí řekne tohle.Chvilku jsme se bavili o klucích a tak,najednou Holly někdo napsal nevěděla jsme kdo nechtěla mi to říct jediný co mi řekla bylo že jde pryč a že neví kdy se vrátí jen jsem pokrčila rameny.Lehla jsem si do obýváku a koukala na TV.Nic pořádnýho tam nebylo tak jsme zapla YT a šla se dívat na videa RoadTrip.Měla jsme záchvaty smíchu jak nikdy.Najednou někdo zazvonil tak jsem šla otevřít byly to kluci z RT(RoadTrip),pozvala jsem je dál a udělala jim kafe.Zeptala jsem se jich kde je Rye protože tam nebyl,řekli že šel někam pryč a neřekl jim kam bylo to divný protože úplně to samé udělala Holly,nechali jsme to být a povídali si.Za hodinu přišla Holly,byla naštvaná tak jsme se jí zeptala co je...neodpověděla.Klukům jsem řekla ať zavolají Ryeonovi že si myslím že byly s polu tak ať se ho zeptaj co se stalo.Zavolali mu ale nebral to tak že se ho zeptaj jak dojdou na hotel že už stejně odchazej,rouzloučili jsme se a já jim ještě řekla ať zavolají co a jak že já půjdu za Holly se zeptám co se děje a odešli.Šla jsme za Holly otevřela jsem dveře a vyděla jsme jak leží na posteli brečí tak jsem se jí zeptala co se stalo řekla mi že je to s Ryenem tak jsem jí řekla co.Začala no on Rye........

Další čaaaast!!!😂😂Doufám že se líbí,mě strašně baví psát otevřené konce,ale v příští části už nebude otevřenej.😂❤
OMLOUVÁM SE ZA CHYBY.👍

Dvojí Láska❤(ROADTRIP TV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat