#2☯

285 12 5
                                    

Teď přeskočim celej týden a dám dám to na den před koncertem takže na čtvrtek....doufám že to nebude vadit☺️😄

Ráno jsem se probudila zase dřív tak jsem šla na soc.site .Mezi tím než jsem je prolezla se Holly vzbudila tak jsme si začli povídat potom nás už nebavilo ležet tak jsme se šli nasnídat.Udělali jsme si jen kuličky s mlíkem,šli jsme si sednou do obýváku a zapli jsme si televizi.Když jsme dojedli tak jsme to šli uklidit a zase si sednout k televizi.Podívali jsme se do kalendáře a zjistili jsme ze zítra už uvidíme RoadTrip,začali jsme ječet radostí a skákat.Šli jsme si promazat mobily aby jsme měli hodně místa na zítra,protože budem moooc fotit.Když jsme uz měli hodně místa tak jsme se šli převlíct a udělat hygienu,když jsme byly tak jsme si šli pustit jejich písničky a začli jsme vařit(divím se že jsme tu kuchyň nepodpalily😂😂)
Udělali jsme kuře a rýži.Najedli jsme se a šli jsme se dívat na jejich vlogy,protože u nich vždycky dostanem záchvat na půl hodiny. Když jsme se dodívali tak jsme si řekli že půjdeme ven tak jsem šli ven a vytáhli jsme i pár kluků které známe.Dom jsme došli tak kolem 8 večer byly by jsme venku dýl ale jelikož je zítra ten koncert tak chcem jít spát brzo.Převlikly jsme se a šli jsme spát.

Dneska jsme se probudili obě dvě v 6hod.Povídlali jsme si a pouštěli písničky a dělali kraviny(ano v 6 ráno)Přestali jsme asi tak v 8,protože jsme si řekli ze by jsme se mohli jít pomalu ale jistě chystat.Šli jsme se najíst,udělat hygienu a chystat si oblečení.Když jsme se šli už oblékat tak bylo 9:30 a koncert začínal ve 2.Já jsme si oblékla kraťase a mikinu RoadTrip s merchem Brooklyna a Holly ryfle s dírama a taky mikinu RaodTrip akorát s merchem Rye.(Jak tak přemýšlím tak asi nevíte jak se jmenují členové:Brooklyn,Rye,Jack.Mikey a Andy) Já miluju Brooklyna a Holly Rye.Když jsme se oblékly tak jsme se ještě namalovali a šli jsme.Odcházeli jsme kolem 12:30,šli jsme rovnou na místo kde bude koncert aby jsme tam byly co nejdřív a byly co nejlblíž podiu.Když jsme tam přišli skoro nikdo tam nebyl takže jsme byly u pódia.Asi po půl hodině čekání už to tam bylo narvaný ale my jsme byly furt u pódia.Holly si chtěla jít pro pití tak jsem jí řekla ať jde že já tady počkám,tak šla a zachvilku na mě volala ať jdu za ní tak jsem jí řekla že nám to místo někdo zebere a ona řekla že je to jedno že musím někoho vydět tak jsem za ní letěla.Doběhla jsme za ní a uvyděla RoadTrip jak tam stojijou,začali jsme vyvádět oni se na nás otočili a zámavali nám tak jsme taky zamávali a oni šli k nám.Přišli k nám a začali si s náma povídat.Povídali jsme si s něma asi čtvrt hodiny ale mezi tou čtvrt hodinou jsme si vyměnili tel.čísla a Facebooky a to se všema.Už museli jít se připravit tak jsme se snima objaly a řekli nám ať si užijem koncert tak jsme jim poděkovali ale řekli jsme že už nám někdo zabral místo ve předu,ale že se tam ňák procpem.Odešli a my jsme se tam šli procpat byly jsme kousek od pódia.Nemohli jsme uvěřit že jsme si s něma teďka povídali.Koncert už začal a na podium už přicházeli RoadTrip,zamávali nám s úsměvem a my jsme jim to oplatili.Jako první písničku zpívali Perfect od Eda Sheerana.Když Brook zpíval tak se na mě usmál a já zase na něho a když zpíval Rye tak se usmál na Holly a ta mu taky úsměv oplatila.Celej koncert jsme se na sebe usmívala,když koncert zkončil tak nás kluci vzali na backtage kde jsme si povídali,Andy,Jack a Mikey odešli a zůstala jsme tam akorát já s Holly,Brooklynem a Ryenem.Rye si vzal Holly stranou a řekl jí že je nádherná a chtěl jí políbit ale.........

Nová část doufám že se bude líbit.....OMLOUVÁM SE ZA CHYBY☺️❤

Dvojí Láska❤(ROADTRIP TV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat