•2• Зрадлива доля

561 35 3
                                    

Народ, будь ласка, якщо це хоть хтось читає, залиште хоч малесеньку свою думку, тому що я не знаю підходить таке для вашого читання, чи ні. Мені інтересно що потрібно виправити, і що вдосконалити. Наперед вам велике дякую. Приємного читання.
______________________________

Школа. Це напевно, дійсно, мій персональний ад. Зараз лишень 2 урок, а я вже готова провалитись під землю. Банально? Зато правда. Цей день гірше нікуда. Але ні, я помилилась. 17 хвилина уроку, відчиняються двері і на порозі появляється шатенчик із голубими очима. Дівчата починають кусати губу. Шлюхи. А цей мальчік - Ден. Самий популярний пац в нашому класі, який вважає що йому все дозволено. У його ліжечку побували майже усі крім мене, Саші і ще одної сірої мишки. Він пройшовся поглядом по класу, зупинив його на мені і вусунув язик до щоки. "Намьок на мінет? Серйозно? Подавись хлопчику". Я томно повернула голову до вікна. Хех...яка це банальщіна, так хочеться чогось новенького. Но, знач не судьба.
Дочекавшись закінчення шкільного дня, я собі неспішно крокувала тихими вулицями. Навколо початок осені, трішки пасмурно але це не портить краси дня. Я вирішила прогулятись по парку. Подорозі я задумалась про ситуацію із мого минулого...

fleshbek
Три роки назад, 11 лютого.

По вулиці біжить дванадцятирічна дівчинка із кудрявим волосячком. Її ніжні очки світяться незрадливим сяйвом, усмішка здатна заворожити кожного. Вона відкриває двері свого будинку і чує крики. Таке уперше. Вперше її батьки сваряться. На її очках-наместинках появляються сльозки, сумка падає із рук. Вона хлопає дверима і біжить чим подалі від дому. Сердечко починає вириватись із груді, дихання збивається, зараз вечір, навкруги темнота. Маленьку Ніку охотлює страх, вона знову чує якийсь шум, із за кута видніється постать якоїсь людини. По голосу чутно, що це чоловік і він вживав алкоголь. Він побачив кроху і почав іти у її сторону, їй нікуди тікати адже вона у глухому куті. Грубі руки торкаються її ніжної шкіри і через мить зривають із неї курточку, платтячко піднімається вгору і знизу відчувається страшенний біль, після якого темнота....
Це єдине що дівчинка пам'ятає, у ту ніч її жорстоко згвалтували. Це був юний хлопець 19 років. У нього в аварії загинула кохана дівчина. Він сам не тямив що робить і тим більше з ким.
Ця ніч стала роковою у житті юної принцеси.

(Реальність)
Я згадала ті події. Тоді мені прийшлось пройти через багато. Я відвідувала довгий час психолога, нізким не розмовляла. Усередені наче щось обрушилось.
Сльози самовільно потекли по щоках, я згадала ту біль. Я постаралась заспокоїтись, але червоні очі зрадливо видавали себе. Але у мить мене хтось зловив за руку, коли оглянулась то побачила перед собою лише чітко виражені скули та чуть пухлі губи...

Storu of my life...Where stories live. Discover now