•7•

389 13 3
                                    

- Ти ахуєла сука? - він сильно зжав моє зап'ястя, кров перестала нормально надходити до руки. Блін...мені жопа.
- Чого ти від неї хочеш? - Кріііііс, я ще ніколи не була настільки рада його бачити. - Якщо не хватає грошей на шлюшку, то скажи, я тобі її оплачу. Я добрий сьогодні, але сестру чіпати не потрібно. - він притягнув мене до себе і заключив в обійми.
- Це наші справи, не лізь в них, придурок. - дзявкнув той.
- Хах, не сміши мене, які можуть бути справи між дебілом і нормальною дівчиною?
- Ти шо безсмертний? Я не розумію - той зірвався в нашу сторону.
- Чо ти до мене пристав? Що тобі потрібно? - я набралась сміливості, якраз мені покричати захотілось. Ну звісно, коли ж ще як не зараз. Кріс подивився на мене як на дуру, обідно.
- Ой, хтось дзявкнув. Аааа це наш щеночок.
Тут я не поняла, но відчула що мене випустили з обіймів...бачу брата на тому ублюдку, і...і все.

****

Я прокинулась у себе в кімнаті, і в мене в голові зразу промайнула картина минулого вечера. Кріс. Я зірвалась і погнала до його кімнати, там його не було, в ванній також. Я спустилась на перший поверх, і охриніла (це ще м'яко сказано). На дивані сиділи МІЙ БРАТ І ТОЙ УБЛЮДОК. Вони пили пиво і грали в приставку. Як ні в чом не бувало, як найкращі друзі.
- Що за хєрня тут твориться?  Що він тут забув?  Якого фіга ти, Кріс, сидиш так спокійно біля НЬОГО? - я почала істерити як не нормальна.
Кріс встав, підійшов до мене, взяв за руку і повів на кухню.
- По-перше, успокойся. По-друге він тут тому, що у нас вияснилась деяка ситуація.
- Яка в сраці ситуація, ти... - він заткнув мені рот рукою. Ну ппц.
До кухні зайшов ВІН.
- У вас тут все нормально?
- Да, просто хотів їй пояснити ситуацію, а вона знов оре як навіжена.
- Хах, а можна я із нею поговорю? - ви шо, Кріс, будь ласка, ти ж хочеш щоб зі мною все було добре. НЕ ЗАЛИШАЙ МЕНЕ З НИМ.
- Не думаю що це хороша ідея.
- Не переживай, усе буде добре, обіцяю - запевнив той уйобок, ага, надійся блін.
- Ну ладно - Кріс відпустив мене і вийшов із кухні, а я дивилась йому шокована в слід. Навіть не замітила як той придурок опинився переді мною.
- А тепер можна я тобі все поясню?  - самодовольна рожа.
- Ну ок, я уважно слухаю.
- Справа в тому, що ти напевно знаєш Лєру Григорєву.
- Ну і?
- Вона появлялась декілька разів на гонках, і клеїлась часто до мене, но вона шлюха зі шлюх тому мені було не цікаво із нею. Одного разу я бачив вже тебе на гонках, вона тоді була біля мене, я бачив як вона з тобою спілкувалась тому вирішив у неї запитати хто ти. Вот і вона розказала, що ти ще та шлюшка, і за тобою вєчно впадає пац, який тебе регулярно штопає, тобто Кріс. Наплела ще куча всякої хуйні.
- Хах, хто ще з нас шлюха.  - мене прорвало на сміх.
- Тобто?
- Та минулого тиждня вона голою вибігла з чоловічої роздягалки, ахах.
- Мда школьниця легкої поведінки,весело. Я кстаті Алекс.
- Ніка, дуже приємно нормально із тобою познайомитись.

****

Вечір пройшов дуже весело, ми троє думачились і чудили всяку фігню. Алекс дійсно дуже приємний хлопець, трішки пошловатий, але то таке. Лягли ми спати десь біля четвертої ранку.

Storu of my life...Where stories live. Discover now