• 8 •

389 25 0
                                    

Знову противний звук , вашу ж дівізію. Це знову будильник, а значить потрібно в школу, чорт. Я не хочу, я не виспана. Тепер буду цілий день ходити з синяками під очима і нити про все і вся. Я відкинула з себе одіялко. "Ой, холодно холодно". Я сховалась знов під одіялко но нажаль вона також встигло остигнути. Цей день точно не мій.
Я встала, взяла речі і ще сонною пішла до ванни. Одяг поставила на тумбочку, розпустила волосся (я інколи люблю заплітатись перед сном), над помити голову. Я почала знімати маєчку піжамки як ззаду роздався протяжний звук. Я обернулась, і там звісно що опинився Алекс який вийшов з душу, якого я звісно до Того не замітила, в одному полотенці на бедрах.
- Блін, вийди вже!
- Навіщо виходити? Мені подобається такий пейзаж, цікавіше ніж нудні стіни.
- Блять Алекс, таж будь ласка.
- Ну ладно, ладно. - сказав він і попрямував на вихід. Я зразу ж зачинила за ним двері.
Я оділась та пішла на кухню. Хм, на столі вже стояли сирники із джемом. Ммм смакота. Це напевно Кріс вирішив підлизатись, ладно защитано.
- Смачного малеча. - Кріс поцілував мене в щічку поки я жувала.
- Дякую, доречі дуже смачно. Ти не такий уж рукожопчик.
- Ну хоч на цьому дякую, ахах.
Я поснідала і подурачилась з братом. Пішла до школи. Сьогодні у мене 8 уроків, знову. Сашки сьогодні на першому уроці не буде, а це геометрія в якій я не дуду, а вона хоч трошки дуду в ній.
Притопавши в клас я нікого не замічала а плюхнулась на своє місце. Через декілька хвилин продзвенів дзвінок, і практично зразу біля мене хтось плюхнувся. Я підняла голову, а там вгадайте хто? Правильно, Алекс.
- Ти що тут забув?
- Тебе.
- Ха ха як смішно. А якщо серйозно?
- Я опшето новенький. Ти хоч замічаєш що в тебе в класі відбувається?
- Ем, ну як коли. Зазвичай мені всеодно.
- Я це замітив.
- Ой всьо.
Зайшла училка і ми притихли. Весь урок ми то і робили що мішали один одному. То він партою потресе що я скошу, то я його локтем попхаю, то він мене щипне що я закричу на пів класу. Вот так вот. Саша все-таки сьогодні в школу не прийшла, сказала що погано себе почуває. Потрібно буде ввечері до неї зайти.

______________________________
Вибачте що настільки мало, просто часу не так багато а хотілось ще щось викласти, бо давно нічого не писала.
Всіх лавки, чекаю коментів і зірочок ❤❤❤❤

Storu of my life...Where stories live. Discover now