SEZON FİNALİNDEN SONRA BİR BÖLÜMLE DAHA KARŞINIZDAYIM BU BÖLÜM BENİ YALNIZ BIRAKMAYAN @melisaatak'a İTHAF <3 MULTİMEDİA'YA GÖZ ATIN DERİM! İYİ OKUMALAR...
*********Jenna*********
Anlaşılan Matt bu yoğun duygu durumundan zor ayrılacak gibi görünüyordu. Aşağıya odamıza geldik. Ben hemen kendimin ve onun kıyafetlerini topladım, bavula yerleştirdim. En alt kata indik ve dışarı çıktık . Arabama bindirdim onu çünkü gerçekten morali bozuktu ve hareket etmekte zorlanıyordu. Tatilimiz olduğundan kısa ve çoklu sürmüştü. Şimdiyse onun evine gidiyorduk ya da hayır (!) benim evime çünkü annem ona sakinleşmesi için birşeyler yapabilirdi. Eve geldiğimde annem yemek yapıyordu. Beni görünce şaşırdı daha doğrusu eve geldiğimi görünce.
''Neden erken döndün - döndünüz?''
''İşle ilgili anne! Matt'in morali çok bozuk onu odama götürüyorum sen bitki çayı hazırlar mısın?''
''Tabi hayatım.'' Matt'in koluna girdim ve merdivenlerden yukarı çıkmasını sağladım. Annem odamı toplamıştı. Yatağıma uzandı, elimle alnını yokladım çok sıcaktı. Gerçekten çok sinirlenmişti. Yanına bir sandalye çekip oturdum.
''Yaşadıklarımın çok kötü olduğunu biliyorum ama beraber atlatacağız. sana söz veriyorum.''
''Bundan eminim zaten, iyiki varsın, kardeşim.''
''Umarım kardeşizdir Matt çünkü ben artık bu karmaşıklığa dayanamıyorum. Aklım, duygularım çok karışık hepsinin nedenini biliyorsun. Karen'ı sevdiiğini öğrendiğimde moralim çok bozuktu. Sana sert davrandıysam özür dilerim.''
''Biz birbirimizi gerçekten sevdik ve kıskandık. Ama eğer kardeşsekte ben yaşanan hiçbir şeyden pişman değilim.''
''Bende.'' dediğim sırada annem kapıdan göründü. Elindeki bardakları masaya yerleştirdi. Matt'in başucuna oturdu ve ona sorular yöneltmeye başladı.
''Yoksa iflas mı ettiniz?''
Matt bu soru karşısında kahkahalara boğuldu. Duygusal yönden iflas etmişti ama şirket için bu geçerli değildi. Ne diyeceğini bilemedi ama sonra toparlandı.
''Hayır, sadece maddi bir sorun bir süre ve bir ortağımla kavga ettim o yüzden. Merak etmeyin kısa sürede moralim düzelir.''
''Peki , uzan ve dinlen yorucu bir gün olmuş birşey isterseniz aşağıdayım. Görüşürüz.''
''Teşekkürler.''
Matt yatağıma yatmış dinlenirken bende bavulumdaki kıyafetleri dolabıma yerleştiriyordum. Yerleştirme süreci bittiğinde arkamı döndüm, Matt uyuyordu. Yanına yaklaşıp üzerini örttüm ve yanına uzandım. Gözlerim uykusuzlukve şaşkınlığın verdiği etkiyle şişmişti bu yüzden kapanması kısa sürdü. Uyandığımızda telefonumda saat 10 p.m'yi gösteriyordu. Gece olmuştu ve Matt hala uyuyordu bugün burada kalabilirdi yani bir daha bana bir zarar vermediği sürece...
Aşağıya inmedim tekrar Matt'e sarıldım ve uyumaya devam ettim.Tekrar gözlerimi açtığımda ise sabah olmuştu. Aşağıdan tabak sesleri duyulmaya başlamıştı. Annem kahvaltı hazırlıyor olmalıydı. Matt'i hafifçe dürttüm uyanması kısa sürdü.