Dit verhaal gaat over Simone. ze is heel erg verliefd op een jongen in haar klas genaamd Joost. Joost is best wel geliefd bij de meisjes in de klas. Maar is niet heel erg populair.
Simone heeft een perfect leven. Ze is 13 jaar. En doet VWO als niveau. Elke woensdag gaat ze paardrijden dat is wat ze het liefst doet. Ze wil wel elke dag bij de manege zijn. Maar school is belangrijker dat heeft ze nou eenmaal afgesproken met haar ouders. Ze is vaak ontevreden met haar lichaam. Ze is namelijk niet heel dun maar dik ook niet. Maarja.... vind Joost dat wel mooi? Elke keer als ze aan hem denkt dan denkt ze aan haar toekomstige man. Maar is hij wel verliefd op haar?
Dat lees je in het verhaal.
Hoe het begon
De eerste dag van school was aangebroken. Wow wat was ik zenuwachtig. Van alles ging er door me heen. Zou ik wel vriendinnen krijgen? Hou ik het wel vol op het VWO? Over dat soort dingen moet je niet nadenken de eerste dag. Want je hoefde alleen een rooster op te halen. En ja je zag je klas. We hoefden pas om half 11 naar school. Om 5 over 10 ging ik weg. ik had afgesproken met 2 vriendinnen Tess en Lisa (niet wetend dat ik andere vriendinnen kreeg).
Toen we bij de school waren aan gekomen. Kon ik niet geloven dat het zo groot was. Ik had al wel eens gezien maar toch lijkt het alweer groter. Snel vergat ik dat. En liepen we naar boven. We hadden allemaal een lokaal nummer gekregen. Tess en Lisa hadden het zelfde. Waarschijnlijk kwamen we bij elkaar in de klas. We stonden te wachten voor de deur. Ik zag een paar bekenden van de oude school. Jammer dat waren de kinderen die ik niet mocht. Toen viel mijn blik op een jongen. Wow hij is zo knap. Nou ja ik had eigenlijk allemaal nerds verwacht dus dit was dan wel heel knap. Ik bleef echt een beetje lang kijken. misschien te lang ik weet het niet. ik vergat de tijd. En bleef kijken. Hij had blond haar en een mooie lok viel over zijn ogen. hele mooie blauwen ogen. In die ogen kan je wel verdrinken. Het is trouwens best wel een lange jongen. dat komt op zich best wel goed uit ik ben namelijk ook lang.
JE LEEST
Verliefd, nee dankje
RomanceDit verhaal gaat over Simone. ze is heel erg verliefd op een jongen in haar klas genaamd Joost. Joost is best wel geliefd bij de meisjes in de klas. Maar is niet heel erg populair. Simone heeft een perfect leven. Ze is 13 jaar. En doet VWO als nivea...