♦20♦

599 46 13
                                    

JIHYUN POV

"Ok, kamu berempat boleh perkenalkan diri sendiri.

"Annyeonghaseyo, Lee Inpyo imnida" kata seorang namja yang ada lesung pipit. Lesung pipit dia macam Yoon lah. Cuma tempat lesung pipit tu je tak sama.

"Annyeonghaseyo, Kim Hongin imnida" kata namja yang disebelah namja bernama Inpyo itu. Kenapa aku tengok Hyo ni macam tak suka dekat namja tu je.

"Annyeonghaseyo, Jastin Park imnida. Saya dari luar negara, sila beri tunjuk ajar. "Puih" kata Hyunji . "Kenapa?" tanya aku prihatin. Aku prihatin k.

"Tengok namja tadi tu, dia sempat wink kat sape tah, kalau handsome tak pe ni muka macam nak mintak penyepak je" kata Hyunji. Dia tak suka namja tu ke? aku pon tak suka.

Namja last, "Annyeonghaseyo, Lee Woojin imnida. Panggil Woojin atau sayang pon boleh" kata namja itu sambil wink kat aku, wait dekat AKU!! EIWW!! PLEASE LA!!.

"Ok, ada apa-apa soalan?" tanya Mrs.Kim. "Korang semua dari mana?" tanya seorang namja yang aku tak kenal, wey sape nak kenal namja dalam kelas ni, semua kebanyakannya fans red velvet tu.

"Saya, Woojin dan Hongin dari Jeju. Jastin ni saya tak tau, kita orang baru jumpa dia pagi tadi" kata namja yang bernama Inpyo itu.

"Saya dari New york. Saya orang korea tapi tinggal dekat New York" kata Jastin. Serius, diaorang ni muka macam nak kena lempang dengan Jie je, dari tadi tersengih-sengih.

"Ok, kamu berempat boleh duduk di empat meja di hadapan Hyunji, Taeyoon, Jihyun dan Hyojeong" arah Mrs.Kim.

END JIHYUN POV

"Hyun tak suka la namja-namja tu" kata Jihyun apabila perasan yang namja-namja tu selalu mencuri-curi tengok mereka.

"Sape yang suka kat diaorang? lelagi namja yang dari new york tu, puihh muka macam nak mintak penampar" kata Hyunji.

"Dah la jom kita pergi rehat" ajak Taeyoon. Mereka berempat pon menuju ke cafe sekolah mereka. Sebelum mereka sempat keluar dari kelas mereka ditahan oleh 7 orang namja.

"Tunggu dulu" tahan Jungkook. 2ELF tidak mengendahkan mereka bertujuh lalu mereka keluar ikut pintu belakang.

"Tengok tu, orang tahan diaorang sebab Mrs.Kim nak jumpa pon tak dilayan" kata Jhope. "Biarlah diaorang, nanti hyung suruh junior yang bagi tahu diaorang yang Mrs.Kim nak jumpa diaorang" kata Jin.

"Jom kita pergi bertugas" ajak Jungkook. Mereka pon berpecah. Jungkook, Jimin, Taehyung, dan Jhope bertugas menjaga di taman manakala Jin, Namjoon dan Suga bertugas di cafe.

Di situasi Jungkook, Jimin, Taehyung dan Jhope

Sewaktu mereka sedang bertugas, red velvet menghampiri mereka berempat. "Oppa, jom rehat dengan kitaorang" ajak Irene sambil memegang tangan Taehyung.

"Aah, jom la rehat dengan kita orang" ajak Seulgi kepada Jimin. Jimin hanya mengroll kan matanya. "Tapi sape nak bertugas nanti?" tanya Jhope. "Ala, oppa, tak payah la bertugas hari ni" kara Wendy.

"Nanti Jin hyung marah la" kata Jungkook. "Ala, jom la" ajak Yeri. "Ok lah jom" kata Taehyung. "Korang pergi lah, biar aku jaga sorang" kata Jimin berlalu pergi.

Mereka pon pergi ke cafe. Sewaktu mereka di cafe, mereka terserempak dengan Jin, Namjoon dan Suga. "Apa korang buat dekat sini? tak bertugas ke?" tanya Namjoon.

"Oh, Chim yang cover kan untuk kita orang" kata Jungkook. "Tak payah ngada-ngada nak rehat, tadikan korang dah rehat. Sekarang pergi la bertugas" arah Jin.

"Tapi--" kata-kata jungkook tidak sempat disambung kerana Jin memotong. "Tak ada tapi-tapi, now korang pergi bertugas" arah Jin.

"Ok lah" mereka pon meninggalkan red velvet dengan Jin, Namjoon dan Suga. "Korang berlima ni tak boleh makan berlima je ke? gedik sangat nak makan dengan diaorang" kata Suga sinis. Jin, Namjoon, Suga meninggalkan red velvet.

________________________

7BOYS VS 5GIRLS | BTS ✔Where stories live. Discover now