7.

191 28 4
                                    

Zozo..
To slovo mě drápe v uších a rozřezává mi jazyk.

,,Tak tedy dobrou Mio. A nezapomeň, kdyby se cokoliv dělo, zmáčkni tenhle čudlík."

Chtěla mi pomáhat. Byla tak hodná.

,,Jistě.. Dobrou."

A já byla protivná kráva.

Byla jsem už v pohodě.
Všude byl klid, všude bylo ticho. Jako kdyby tam nikdo nebyl.
Jenže po tom klidu mě přepadl strach. Strach z toho, co bude dál.
Prohledávala jsem celý internet, všechno o té desce. Až jsem nakonec našla něco, co mě zarazilo.

,,Ouija Board je deska, díky které můžete vyvolávat duchy. Nikdy nevyvolávejte sami! Je to životu nebezpečné a pokud už vyvoláváte, myslete pouze na dobré duchy, na někoho, koho znáte. Stačí jedna jediná zlá, či špatná myšlenka a vyvoláte si démona.
Při nejhorším vyvoláte Satana, nebo démona Zozo, který je nejsilnější z démonů.
Pokud budete mít štěstí, pouze vás posednou. Ale pokud ne, hrozí vám velice bolestivá smrt. A jak kážou démoni v prastaré bibli: Ten kdo použije desku, ať už jednou nebo víckrát, nedostanou se ani do nebe, ani do pekla.
Proto vyvolávání nedoporučujeme malým dětem."

Měla jsem strach. Zozo, nejsilnější démon.
Vypnula jsem počítač, odložila ho na stůl a šla spát.
Doufala jsem, že to je celý jenom dlouhý sen.
No, ale já vždy doufala špatně.

Ouija ⛧  Kde žijí příběhy. Začni objevovat