Celé noci jsem měla noční můry.
Byly všelijaké. Někdy byly o tom, jak se snažím zabít Lenu, někdy o tom, jak mě pronásleduje ten démon. Ale nejhorší byla noční můra, ve které je tma. Jenom tma, prázdnota a já.. Pomalu jsem přestávala vnímat rozdíl mezi snem a realitou.
V nemocnici jsem byla týden, poté mě propustiliy bylo mi líto, že už se neuvidím s tou sestřičkou, oblíbila jsem si ji, ale přišla jsem už o Lenu, nechtěla jsem si navázat vztah k někomu jinému a pak o něj znovu přijít.
Domů jsem se vracet nechtěla, rodiče by mě hned vyhodili, přece jenom se o mně všude říkalo, že jsem vrah.
Chtěla jsem přespat na lavičce v parku, ale vzbudilo mě auto které zastavilo nedaleko mě.,,Slečno? Tady spát nesmí-..
Jeremy pojď sem!"Byla jsem rozespalá. Nic jsem nechápala.
,,Dělej, zatkni jí, než se pokusí utéct."
Byli to policisté. Věděla jsem, že jim neuteču. Rovnou jsem jim podala ruce, aby mě zatkli.
,,Co se mnou uděláte?.."
Chtěla jsem to vědět, byla jsem jako malé nedočkavé dítě.
,,Prvně tě dáme do vězení, dopustila jsi se trestného činu a byli jsme se sestřičkou z nemocnice domluvení, že nám má zavolat hned co tě propustí, ale nezavolala. U soudu bude tedy také za to, že se ti snažila pomoct k útěku."
Proto..proto byla tak milá. Chtěla mi pomoct.
Ve vězení jsem byla tři dny. Ten den si pamatuju, byla to středa a pršelo, ten den jsem měla jít i s Blakem a Mikem k soudu..
ČTEŠ
Ouija ⛧
Paranormal"Ouija Board" je tabulka, díky které lze vyvolávat a domlouvat se s duchy. Někteří se té tabulky bojí, někteří ji berou vážně a jiní z toho mají srandu. Jenže z té srandy se stane hra o život.