10.

133 13 5
                                    

Otevřely se dveře, do místnosti přišla sestřička která o mě v nemocnici pečovala.. Když jsem jen pomyslela na to, že kvůli mně může mít velké problémy, málem jsem tam omdlela..

Po pár minutách za námi přišla jedna policistka, měla blond vlasy a vypadala tak na 40 let. Její modré oči byly nádherné, to jediné jsem na ni pořád sledovala.

,,Dobře mě poslouchejte, budete říkat jen pravdu, nic než pravdu, nebudete si vymýšlet a budete se chovat slušně. Stejně to zatím vypadá že všichni půjdete do léčebny,.."

,,D-d..do léčebny?! Kurva já už tam nechci! Ne, já se tam zblázním!"

V Blakově hlasu byl slyšet strach. Řval přes celou místnost, i přesto že se ho policisté snažili uklidnit.

,,Klid v soudní síni! Zasedání začíná! "

Přišel soudce. Instinktivně jsem se podívala na sestřičku, nevypadala vyděšeně, ani smutně, jako kdyby ji to nezajímalo, nebo kdyby měla už svůj plán či co. Koukala jsem na ni pořád, snažila jsem se z jejich oči vyčíst co má v plánu. Když si mě všimla, pouze se na mě usmála.

,, Začneme tebou Mio, co se toho osudného večera stalo?"

,, Ehm, ctihodnosti, mohli bysme prosím začít Blakem? Jsem jeho pečovatelka v psychiatrické léčebně a vím jaký je momentálně jeho psychický stav, bylo by lepší začít s ním, dříve než by dostal záchvat."

Ta pečovatelka vypadala docela vážně, podívala jsem se na Blaka, nevypadal zrovna překvapeně, vypadalo to že v té léčebně s ním takhle jednají normálně.

,, Dobrá tedy, ale v jeho zdravotní složce není nikde že by měl dříve nějaké vážné mozkové poruchy či něco takového. "

V tu chvíli se mně, Blakovi i Mikovi rozzářily oči, doufali jsme že se přijde na to, že nejsme cvoci, jak si všichni myslí. Ovšem nikdo nám nevěřil ani jediné slovo.

,, Člověk který je v léčebně nemusí mít nějaké zdravotní, či mozkové poruchy už třeba vrozené, lidé můžou mít mozkové poruchy i kvůli drogám, nebo můžou prostě z něčeho zešílet, ze stresu nebo z depresí, bohužel ještě nevíme jak je možné že Blake je v tak špatném stavu, ale jistě to budeme nadále řešit. "

Když jsem tak sledovala tu pečovatelku, byla jsem celkem ráda že jsem se vzbudila v nemocnici a ne na tom místě kde Blake. Snažila se Blaka co nejvíce pošpinit, aby vypadal doslova jako blázen.

,, Tak tedy můžeme začít. Blaku, co se tam stalo?"

,, Už jsem vám to říkal tisíckrát, nehodlám to říkat znovu!"

,, Blaku, řekni jim co jste udělali. "

Slyšela jsem jak Blakovi v tu chvíli silně tlouklo srdce.. Otočili jsme se na tu dotyčnou osobu co to vyslovila..
Všichni tři jsme propukli v pláč..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 20, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ouija ⛧  Kde žijí příběhy. Začni objevovat