2.rész: 'A nevem Bill'

335 18 5
                                    



Másnap reggel hat órakor Stan felébresztette őket. Sok dolguk van még a bolt nyitása előtt.

Mabel-nek fel kellett öltöznie, Dipper-nek pedig kitakarítania, hiába tette azt már meg előző este. Utána nem volt mit tennie, elvégre a ház csak délután nyitott ki.

A lányok a táncot gyakorolták, Dipper pedig úgy gondolta, hogy leül és nézi őket. De rájött, hogy ez nagyon unalmas ezért megkérdezte Stan-t, hogy elmehet-e sétálni. Mivel a fogadó csillogott-villogott el lett engedve egy rövid időre.

Dipper kilépett az utcára. Gyönyörűen sütött a nap. A tegnapi esőből visszamaradt tócsákon megcsillant a nap. A fiú elindult valamerre. Ő sem tudta merre, csak ment. Bejárta az egész falut, majd visszament. Szörnyen unalmas volt minden Mabel nélkül, de tudta, hogy neki bizony nincs ideje semmire a munka mellett.

Délután, mikor kinyitott a ház, ő is munkába állt. Gideon most is megjelent és most is Mabel-en lógott egész ittléte alatt.

Zárás után Stan átköltöztette Mabel-t Wendy-hez, mert jobbnak látta, ha együtt vannak. Dipper csöndben feküdt az ágyában. Nagyon magányosnak érezte magát. Jó lett volna egy kicsit beszélgetni Mabel-el, vagy bárki mással, de egyedül volt.

Így teltek a napok. Dipper egyre magányosabb lett, Mabel-nek pedig egyre több dolga volt. Minden este Gideon játékszere volt, akivel mindig elszaladt a ló, ha többet ivott a kelleténél. Így volt ez azon a bizonyos estén is. Gideon torkán már lassan egy kocsi ára csúszott le, amikor hirtelen felültette Mabel-t az asztalra és csókolgatni kezdte a nyakát. A lány nem szólt semmit. Hiszen mindig ez volt, a görbe estéken. Dipper minden ilyen esetet szörnyülködve nézett végig. Undorodott attól, amit Mabel-nek minden este át kellett élnie, de legfőképpen Gideon-t utálta, aki ezen az estén többet akart. Kezei egyre csak Mabel melleit szorongatták, majd egyik tenyerével végigsimogatta testét és a combjánál megállt. Mabel sikítani szeretett volna, de tudta, hogy el kell viselnie, ha másért nem, hát testvéréért.

Gideon már inkább nyalogatta Mabel nyakát, lábait szétfeszítette, és már majdnem ruháit is lefejtette róla, de ekkor egy kéz hátrarántotta.

Dipper volt ez a személy, és miután hátrarántotta, maga felé fordította őt.

- Mit képzelsz, mit művelsz a húgommal?!

- Azt, amit akarok és neked pedig semmi közöd hozzá. – válaszolta Gideon és ellökte Dipper-t, aki egyből megragadta Gideon öltönyét, és öklével egy hatalmasat ütött a fiú arcába.

- Így játszunk, Pines? – nézett rá gonoszan Gideon – ám legyen.

Gideon megragadott egy kést, amit Mabel észrevett és egyből leugrott, majd a fiú karja után nyúlt közben ezt kiáltva:

- Dipper, vigyázz!

De már késő volt. Gideon beledöfte a kést Dipper hasába, aki egyből térdre rogyott, tenyerét a sebére tapasztva. Mabel hozzá akart futni, de Gideon hátralökte őt, és Mabel a földön landolt.

Ezt látva Dipper ökölbe szorította a kezét, és először gyomorszájon, majd arcon verte Gideon-t, aki mivel amúgy sem volt már józan elterült a földön. Dipper a mellettük lévő asztalnak támaszkodott, és már mindenki őket nézte a teremben.

- Mégis mi folyik itt? – lépett közelebb Wendy, majd Dipper-re pillantott – Egek, te vérzel! – térdelt mellé. Gideon lassan feltápászkodott, majd belső zsebéből egy revolvert kapott elő és Dipper-re szegezte azt.

Gravity Falls au fanfiction (BEFEJEZETT)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon