O ÇOCUK

61 2 0
                                    

Ve alışveriş merkezine girdik. Arkadaki çocuk  kim diye sordum onlara bizim sınıfa yeni gelmiş. Okulun yerini soruyormuş. Bizimkiler de hangi sınıf falan diye sorunca sohbet sarmış. Amaaan neyse ne . Biz alışveriş merkezine girdik veee 3,5 saat çıkamadık. Ama poşetlere taşıyacak kolumuz kalmayınca çıkmak zorunda kaldık. Poşetleri arabaya  koyup kafeye gitma kararı aldık ve yakınlarda ki bir kafeye yürüyerek gittik. Cam kenarı bir masaya oturduk. Sağ taraftan kahkaha sesleri geliyordu. O tarafa döndüğümde o bizimkilerle konuşan çocuk vardı. Yani çocukta bu taraftan bakınca ayrı bir meteo... aman banane be ondan. Önüme dönüp sohbete katıldım. Çantamdan telefonumu almak için sağa dönüğümde o çocuk ta bana bakıyordu. Önemsemeden önüme döndüm. Off şu sıkıcı okul muhabbetleri yine başlamıştı. Okulda başarısız bir örenci değilim ama kim sabahın köründe ortalıkta gezinmek üstelik bir sırada öylece oturmak ister ki eziyet bu. Of be şimdi tekrar ve tekrar fark ettim de bizim yani öğrencilrin hayatı gerçekten zor. O sırada biri masaya oturdu kim? -Serhat! 

Bu çocuğa ayrı bir gıcığım var. Nasıl sevgili olmuşum ben bununla ya hayır görüntü olarak tatlı ama yaptıkları bir ayrı gıcığımsı! Aslında bizimkilerde pek sevmiyor bu çocuğu ama kovamıyorda insan. Biz sohbete dalmışken telefonuma bildirim geldi. İnstagramdan Mert Sağlam da kim diye düşünerekten girdim profiline şu yan masada ki çocuk nasılda stalker(bu böyle mi yazılıyor emin değilim) insanlar var Allah'ım diyerekten ama bir takipçi de bir takipçidir diyerekten isteği kabul ettim. Biz tam kafeden çıkarken telefonum çaldı arayan kişi kim ABİM hayırdır İnşallah niye arıyor ki bu. Biz yolda yürümeye devam ederken açtım. 

-Nerdesin

- Kafeden çıktım 

- Tamam geç olmadan eve gel

Hayır İnşallah eski hallerine dönmüyordur diye geçirdim içimden ve bizimkileri dinleyerek yürümeye devam ettim.

İNANAMIYORUM BENİ YANİ BU KİTABI BİRİLERİ OKUMUŞ OHARA OKUYAN HERKES BENİ ÇOK VE ÇOK SEVİNDİRDİ BirdAHA OKUMAYACAK OLSANIZDA İYİ Kİ VARSINIZ

KARMAŞIK💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin