Yine o adeta bir katil edasıyla çalan alarm sayesinde uyandım. En kötü huylarımdan biri de alarmı hep en az 20 dakika erkene kurmamdı. Elimi yüzümü yıkadım. Beyaz İspanyol kol bluzümün üstüne bahçıvan şortumu giydim. Küçük çantama defterimi ,cüzdanımı,kalemliğimi(biliyorum çok inekçe ama çalışkanlıktan zarar gelmez) ve kitabımı koydum telefonumu da alıp aşağıya indim. Annem yine mutfakta ki hizmetlilere yardım ediyordu. Belki ben çok kötü düşünüyordum ona karşı ama ne yapsa bizi kazanmak için beni pek etkilemiyordu. Masaya oturup babamı ve abimi beklemeye başladım.Onlarda gelince hızlı hızlı yedim ve kalktım. Çisem'i ve Ege'yi hazırlansınlar diye aradım. Onlar da kendi arabalarıyla gelebilirdiler ama biz birlikte olmayı seviyorduk kim önce hazırlanırsa öbürlerini arıyordu bu kişi genellikle ben oluyordum tabii. İlk önce Çisem'i sonra Ege'yi aldım.Yine kahkahalar eşliğinde okula geldik ve o konuşmanın bitmesini sıkıla sıkıla bekleyeceğimiz sıraya geçtik tabi ki pek kimse olmadığı için baya konuşup sonunda herkes gelince sıra olduk. O yarım saatlik konuşmayı dinleyip içeri girdik. Yine ben Çisem'le oturdum Ege önümüze geçti. Ege kendisi ikimizin oturmasını istemişti başka biriyle oturmamızı istemiyordu koruyucu arkadaş be! Bu sene bizim sınıfa 1 yeni iki de içinde Mert'in de olduğu normalde başka bir lisede okuyan ve şuanda üniversite bir olması gerekirken bir sene okulu dondurmuş iki öğrenci geldi. İkisinin de kendi okullarında popüler oldukları hal ve hareketlerinden belliydi ayy egolu kalaslar. Böyle kendini herkesten üstün gören insanları sevmezdim ama onları tanımadan yargılayamam. Öbür yeni gelen öğrenci çok tatlı bir kızdı. Adı Şimal'miş. Mert ve arkadaşı Mete arkamıza Şimal Ege'nin yanına oturdu. Vee geri kalan okul saatleri bu senenin yoğunluğunu ve önemini dinleyerek geçti. Eve geldiğim de annem ve babam evdeydiler bende odama çıkıp üstümü değiştirip kitabımı alıp bahçeye çıktım. Bahçede ki puflara oturup kitabımı okumaya başladım. Biraz sonra sağ pufuma annem sol pufuma babam oturdu. Gerçekten de huzurlu bir ortamdı. Yani henüz kendimi ona pek yakın hissedemesem de benim için uğraşması mutluluk vericiydi. Bende bir şok etkisi bırakarak abim de karşımda ki pufa oturdu.Hepimiz sessiz sakin 1 saat kitap okuduktan sonra eve gelip 4 ayrı odaya dağıldık. O sırada ege ve Çisem'le mesajlaşıp, biraz konu anlatımı okuyup akşam yemeğine indim. Garip bir şekilde huzurlu bir akşam yemeği yedik.Akşam 9 gibi annemle babam bir arkadaşlarına gitmişlerdi. Ben de odamda yarın ne giysem diye düşünürken kapım açıldı ve abim girdi. Ben ona bön bön bakarken film izlemek isteyip istemediğimi sordu. Bende bu güzel gelişmeyi es geçmeyip tabii diyip aşağıya indim o filmi hazırlarken bende bir şeyler doldurdum. Ve oturup filmi izlemeye başladık. Onunla uzun süre sonra bu kadar eğlenmiştim. Hatta o kadar çok kahkaha atmıştık ki kanımıza ağrı girmişti. Filmin ardından bahçeye çıkmak isteyip istemediğimi sordu.Bahçe de garip ve bir o kadar da sinir bozucu sessizlik içinde otururken birden abim özür dilerim dedi.Devamı daha şaşırtıcıydı ama beynime inen kısa süreli felç nedeniyle ne dediğini anlayamadım neden özür dilediğini falan söyledi herhalde sonra bana afettin mi diye sordu Allah'a şükür onu anladım. Bende ona eskisi kadar mesafeli olmadığımı fakat o takıntılı olmayacağına dair söz vermesini istedim. VE VERDİ. Yakında Dünya ters dönmeye falan başlayacak herhalde. Bu mükemel gece tabi ki mutlulukla sona ermedi ben olanlara kendimi inandırmaya çalışmaktan uyuyamadım ve 3 saatlik uykuyla okula gitmek zorunda kaldım. Siyah pantolonumun üstüne siyah beyaz tişörtümü.beyaz spor ayakkabılarımı giyip çantamı,telefonumu ve kot ceketimi alarak aşağıya indim bugün 3 saatlik uykuma rağmen kendimi enerjik hissediyordum. Mutlu bir kahvaltının sonunda yine Ege ve Çisem'i alarak okul denen sözde eğitim yuvasına geldim. Bu hafta dersler işlenmeyecekti. Bu seneyle ilgili düşüncesel ve uygulamalı plan yapılacaktı. O yüzden bugün derslere rehber öğretmen girip yine her yılki gibi grup oluşturacaktı.Gruplar genellikle 7 kişilik oluyordu. İlk dersten konular belirlendi. İkinci derste gruplar. Ve bilin bakalım bizim grupta kimler var:ben ,Çisem,Ege buraya kadar iyi Mert ,Mete,Şimal buraya kadar da idare eder ve starımız Selin! Aman ne güzel konumuz Dünya üzerinde eşitlik eşit olmama nedenleri ve eşit olma çözümleriydi. Konu güzel ama takım kötü.Neyse neyse neyse artık başa gelen çekilir. Geri kalan derslerde buluşma ve projede uyacağımız planı tasarlamak için serbest bırakıldık. planı hazırladın 2 gün sonra Egeler de buluşacaktık. Sonra da bizde. Akşam oldukça güzel geçti tabii şu Serhat varlığının mesajları hariç çocuk tatlı ama soğuttu artık kendinden bide yaptıkları...! Telefonumdan gelen mesaj sesiyle kitap okumayı bırakıp telefonuma baktım Çisem'dendi.
(Bir tanem): Sana bir şey söylicem şu Mete var ya
(BEN) :Ha Kanka
(BİR TANEM):Onun babasıyla benim babamın ortak işi varmış. Bugün ailelerce yemek yedik. Yani çocuk Meteorlarca çığır açmış ama konumuz o değil.
(Ben) : Konumuz ne acaba cancağazım?
(Bir tanem):Babam çocuğun okula bir arkadaşıyla beraber geldiğini bide aynı proje grubunda olduğumuzu öğrendiğinde yaratıcı kişiliğini ortaya çıkararak doğayı da incelememiz için bizi hafta sonu dağ evine yolluyor. Ben 2 senedir oraya gitmek istiyorum ama ailece ortak boş zamanımız olmuyor bende tek başıma gidemiyorum. Bu çok iyi oldu hem temiz hava da alırız.
(BEN ) :Aynen kanka okul için de beynimize bol bol kan gider.
(BİR TANEM): Tamam kanka ben şimdi uyuyorum yarın haber veririz bizim gruba iyi geceler.
(BEN) :Tamam kanka iyi geceler
BİLMİYORUM SÖZ VERDİĞİM KADAR UZUN OLDU MU AMA BEN UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM. ŞU ANLAR TAŞINACAĞIMIZ İÇİN BİRAZ MORALİM BOZUK O YÜZDEN BELKİ OLAYLARI GÜZEL BAĞLAYAMIYORUM AMA BİR DAHA Kİ YAZIDA KENDİMİ TOPARLAYIP DAHA İYİ YAZACAĞIM. MUTLU VE BOL YATMALI YAZ TATİLLERİ.(LÜTFEN YAZIM YANLIŞLARINI GÖRMEZDEN GELİN BİR DAHA KİNE DAHA DİKKATLİ YAZACAĞIM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK💕
Novela Juvenilkızının küçüklüğünde kızına göre pek bir yeri olmayan kızını hayatına sonradan girmiş kızının üstüne titreyen bir annenin kızı , deliler gibi üstüne düsen kızı için herseyi yapabilecek bir babanın kızı, onu çok seven, korumacı, abiye sahip bir kızı...