Uyandığımda daha doğrusu uyandırıldığımda saat daha 6'ydı ya 6 saat mi ya? Cumartesi cumartesi proje de neydi ya of. Şeytan diyordu ki salla projeyi 2 ye kadar uyu ama işte Şeytan diyor sorun bu.Kalkıp yüzümü yıkadım. Saçımı ev topuzundan azıcık,normal topuzdan azıcık harmanladıktan sonra asker yeşili pantolonumu beyaz gömleğimi.koyu yeşil spor ayakkabılarımı giydim. Çantama cüzdanımı,okuma kitabımı,powerbankımı koyduktan sonra telefonumu ve ceketimi alıp aşağıya indim.Ben bunları yaparken Çisem çoktan hazır aşağıda oturup televizyon izliyordu.Grup bizim evin önüne gelecekti Çisem'in arabasıyla gidecektik o yolu bildiği için daha hızlı götürürdü bizi.Arabalar ben,Çisem,Ege öndeki araba,Mert,Mete ikinci araba Şimal,Selin en son arabaydı.Maşallah 2-3 araba daha katılsa konvoy oluştururduk. Şimal'e de yazık kız O soğuk kızla aynı arabada.Ben bunları düşünürken korna sesiyle dışarı çıktık Ege'yi de yanımıza alıp yolculuğa başladık.Çok eğlenceliydi zaten biz üçümüz her yerde eğleniyorduk.Sonunda varıp arabadan indiğimizde hava gerçekten çok güzeldi.O yolculuk mayışıklığı geçmişti.Ev gerçekten büyüktü.Biz tek kalmayı değilde en azından ikili kalmayı seçmiştik.Daha eğlenceli olur diye oda dağılımı da aynı arabalarda ki gibiydi tabii biz 3 kişi olduğumuz için en büyük odayı almıştık.Evde Maşallah otel gibiydi.Ama böyle olması normaldi ev Çisem'in dedesi tarafından tüm aile burada tatil yapsın diye alınmıştı.Ama herkes meşguliyetten gelemeyince en yakın olan Çisemlere verilmişti.Saat daha 10'du ben bu saate genelde UYURDUM hemde harıl harıl ama ne yapıcan bu projenin ya ilk sınavlardan önce verilmesi lazımdı ya da ilk sınavlardan sonra extra bir ödevle vermemiz gerekti.Bizde karnımızı doyurduktan sonra dağılmayı planladık. Hazır bir şeyler yiyip çıkacaktık.Ama ormanı iyi bilmediğimiz gibi bir gerçek vardı Allah'tan Çisem'in babası ayrıntılı düşünmüş ve bize ormanın bir haritasını vermişti.Bizde istemeye istemeye gruplaşıp ormana ayrıldık.
BU BÖLÜM KISA FARKINDAYIM AMA ÖN BÖLÜM GİBİ DÜŞÜNÜN.ŞUANA KADAR BÖLÜMLER ÇOK CANSIZMIŞ GİBİ GELİYOR BANA O YÜZDEN SİZLERİ SIKMAK İSTEMEM.BUNDAN SONRA BİRAZ DAHA DÜŞÜNÜP DAHA İYİ TASARLAYIP ATACAĞIM BÖLÜMLERİ YANİ 2 VEYA 3 GÜNDE BİR UZUN VE GÜZEL BÖLÜMLER GELECEK BU BÖLÜMÜ UZUN YAZMAMAMIN SEBEBİ BUNDAN SONRASINI DAHA İYİ TASARLAMAK İSTEMEM.UMARIM BAŞARIRIM SİZİ SIKMADAN.OKUDUĞUNUZ İÇİN HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER.MUTLU YAZ TATİLLERİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMAŞIK💕
Roman pour Adolescentskızının küçüklüğünde kızına göre pek bir yeri olmayan kızını hayatına sonradan girmiş kızının üstüne titreyen bir annenin kızı , deliler gibi üstüne düsen kızı için herseyi yapabilecek bir babanın kızı, onu çok seven, korumacı, abiye sahip bir kızı...