Zpět pohled Lucy
,,Lucy počkej prosím!" křičel na mě Draco přes celé schody vedoucí do různých učeben.
,,Co ještě chceš?" vykřikla jsem.
,,Pojď jsem," křikl na mě.
,,Ne," odsekla jsem, ,,jestli něco chceš, tak si přijď," zamířila jsem vzhůru po schodech. V tu chvíli mě někdo chytil za ramena a já se musela otočit. ,,Co mi chceš?"
,,Tohle," odpověděl, chytil mě za pas a přitáhl si mě k sobě. Zase jsme se líbali. Zajela jsem mu rukou do jeho světlích vlasů a druhou jsem mu obmotala okolo pasu.
///
Otevřela jsem oči. Otočila jsem se na hodiny a zjistila, že je devět hodin ráno. Do háje! Zaspala jsem! Rozhlédla jsem se okolo sebe a zjistila, že holky spěji. ,,Alex! Jill! Vstávejte! Zaspaly jsme!" řvala jsem na celý pokoj a holky jsem trochu brobrala. Až pak mi došlo.... do prdele, je SOBOTA.
,,Lucy Lily Potterová, je sobota 8. dubna, můžeš mi vysvětlit, proč hulákáš, že jsme zaspaly?!" prskala Alex.
,,Dobrou," špitla jsem milosrdně a zahrabala se hluboko do peřin a zase jsem usnula.
Probudilo mě až ťukání. Zase jsem otevřela oči a rozhlédla se. Uviděla jsem malou sovičku, která stála na mém nočním stolku s očima upřenýma na mě. Potichoučku jsem natáhla ruku, abych od maličkého puštíka převzala lísteček, který nesl v zobáčku.
Dneska v 8:30 na astronomické věži. Přijď prosím Lucy. Ano, ty. Lucy Lily Potterová. Adam neodletí, dokud nepošleš odpověď.
NeznámýCuclila jsem se nad tím vzkazem tak půl hodiny a stále si ho pročítala, než jsem si uvědomila, že malá sovička se vší pravděpodobností jménem Adam stále stojí na mém stolku.
Potichu jsem otevřela šuplík a vytáhla z něj papír a propisku, abych naškrábala odpověď.Budu tam. A prozradíš mi, kdo jsi?
Lucy
Přeložila jsem papírek a podala ho sovičce, která ho popadla a vyletěla pootevřenými dveřmi ven z pokoje. A pak mi došlo. Jak se sem Adam dostal, když společnka je uložená na dně jezera a jak to, že byly otevřené dveře? Snad to neni Draco! Cvaklo mi něco v kebuli, ale na druhou stranu, kluci se do holčičích ložnic nedostanou. Budu doufat, že ta sova je ultrachytrá a nebo někdo zapomněl večer zavřít, možná, že někdo z holek byl náměsíčnej.
Adam ⬇⬇⬇
///
Celý den proběhl tak nějak normálně. Úkoly, jídlo, zábava a zase znova to samý. Půl devátá se blížila víc a víc a já začala být nervózní.
ČTEŠ
• Zmijozel & Nebelvír •
أدب الهواة- DOKONČENO Slavný Harry Potter měl sestru. Změnilo se něco během jeho života? Bitva o Bradavice se jim ale nevyhnula a vyžádala si mnoho obětí a nejenom to. Převrátila celý kouzelnický svět.