Tupeul salveaza situatia!

174 2 0
                                    

Si tot asa, ne-am vazut si ne-am distrat...fireste ca lucrurile bune au un anumit sfarsit...la un moment dat eram deja pregatit pentru asta. Cu totii stim ce urmeaza, PARINTII!!!

Asadar, ca prin urmare..ce era de facut, sa o intreb cate ceva despre ai ei..ce le place, cum ar vrea sa fie viitorul ginere..slujbele..stiti voi, sa aflu cate ceva incat sa nu ma fac de ras si totodata sa ma placa,astfel sa ma lase sa ma intalnesc in continuare cu fiica lor. Deci, va voi spune cam ce am aflat.


Ora 14:43.....

Eu: Hei scumpo, ma bucur ca ai terminat mai repede orele, vreau sa vorbim despre ceva..

Ea: Bunaaaa, da, sigur spune :*

Eu: Parintii tai cum sunt? adica, ce lucreaza..ce le place..stii tu , detalii din astea :D

Ea: Da de ce te intereseaza asa deodata de ei? nu ai mai pomenit asta pana acum

Eu: Pai odata si odata trebuia sa intreb si asa ceva, nu?

Ea: Cam ai dreptate, pai uite asa sta treaba.. Mama lucreaza la o cofetarie,ca manager adjunct..iar tata detine o firma de vanzari auto. Adica oamenii vin la el si cauta o masina potrivita, iar el ii ajuta sa o gaseasca..

Eu: Super! Ador masinile...

Ea: Care e masina ta preferata?

Eu: Ford Mustang GT..e scumpa stiu,dar intr-o buna zi o sa o am

Ea: E bine sa ai un scop, iti da putere si speranta :P

Eu: Si te intelegi bine cu ei?

Ea: Pai sincera sa fiu...in ultima vreme e cam ciudat la noi in casa, se cam cearta din cauza banilor, iar eu nu prea ajut, nu am note excelente la engleza...

Eu: Engleza zici... Pai nu iti fa griji,dupa rau vine bine,okei? :*

Ea: Da... (cu un glas slab si trist)

O iau in brate si o strang,sa simta ca sunt acolo pentru ea...


Dupa cateva ore in care ne-am plimbat si am ras de doi caini care se fugareau, iar unul din ei a dat cu capul de stalp, o sunase mama ei sa se duca acasa, iar ea s-a infuriat, desi nu era tarziu si mai vroia sa stea cu mine..


Eu: Hei, nu fi asa cu mama ta, poate are ceva important de facut ,si te implica

Ea: Nu e asa, mereu ma cheama doar ca sa fac ceva stupid, imi soptise ea in timp ce ii zicea mamei ei ca vrea sa stea.

Eu: Hai iubito,nu poate fi asa rau! ( si am zis cu un ton mai mare)

Ea: Ce? nu sunt cu nimeni mama...

Si vorbisera ele,mama ei fiind sigura ca e cineva cu ea..si pana la urma..

Ea: Da mama ,am un prieten,si vreau sa mai petrec ceva timp cu el..pot? E asa urgenta treaba de acasa??? ( A spus ea raspicat)

Trec cateva minute fara ca Elena sa scoata o vorba, timp in care eu ma uitam la fata ei care exprima atat nervi cat si teama.

La un final se termina apelul cu Elena care spune "Da mama, am inteles, o sa vad ce spune"


Eu: Sa vezi ce? cine sa spuna ce?? ( curios la maxim)

Ea : Nu te speria...

Eu: ooookei? Spune..

Ea: Mama vrea sa mergem amandoi, ca sa te cunoasca si sa rezolvam si treaba aia...ce o fi si aia.

Eu:...

Ea: Stiam eu...nu vrei pentru ca te temi ca o sa se ia de tine, dar nu iti fa griji, voi fi acolo

Eu: Nu e asta.. Cum imi sta parul? hainele sunt ok? sper ca nu arat a vagabond...

Ea : Serios? -_-

Eu: da :D :v

Ea: Arati super, acum hai sa mergem, misca-ti fundu'

Eu: Ok sefa... ( Si asa am si facut, mi-am miscat fundu')

Peste o ora, am ajuns!


Mama ei: Buna seara draga mea , mi-l prezinti si mie pe tanarul acesta ?

Elena: Da mama, el este ..

Si aici intervin eu repede: Nu te supara, vreau sa ma prezint singur.

Eu: Buna seara doamna, numele meu este  Gabriel, am 16 ani si invat la liceul auto.

Mama ei: Incantata de cunostinta, eu ma numesc Maria, si sunt mama ei, vreti o prajitura?

Eu: Desigur

Elena era usor surprinsa ca lucrurile mergeau bine,pe moment

Eu: Aveti un apartament frumos, v-a luat mult sa cumparati toata mobila?

Mama ei: Nu chiar, atat eu cat si sotul am avut venituri bunicele...dar de cand cu criza si scaderile de salarii, nu prea e ca odinioara.

Elena: Hai gata mama..nu trebuie sa stie si el neaparat

Eu: Nu ma deranjeaza, nici viata mea nu e roz

Tot eu: Pot adauga ceva?

Mama ei: Desigur!

Eu: Nu conteaza ce avem si cum traim, atata timp cat avem pentru cine sa traim,ne agatam de viata si ne straduim sa ramanem la un nivel bun..dar in goana dupa bani uitam sa mai iubim.

Mama ei: Asta a fost foarte intelectual...si da, iti dau dreptate...Acum hai la prajitura!

Elena: Da! Hai!

Petrecem cateva zeci de minute impreuna,toti 3, pana cand deodata apare cineva la usa...

Era tatal ei. Ce sa fac? ce sa spun? Oare o sa ma dea afara in suturi? Sigur e nervos de la servici...

Tatal ei: Buna seara familie...si deodata se opreste din vorbit, si se uita direct la mine

Eu: Buna seara domnule

Tatal ei: Buna seara, tu cine esti?

Mama ei: El este prietenul fiicei noastre dragule

Tatal ei: Asadar urma si asta,nu? Ia zi-mi tinere, ce planuri ai cu fiica mea?

Eu: Pai momentan domnule, vreau sa o cunosc si mai bine, ea e prima pe care am iubit-o cu adevarat. Si chiar daca am 16 ani, sunt mai matur decat ati crede.

Tatal ei: Maria, tu ce ai de spus in legatura cu asta?

Mama ei: Eu sunt de acord, e un baiat bun,manierat si aparent inteligent.

Elena: Va rog nu il lua tare tata, nu e nevoie,crede-ma

Eu: Domnule, deja am analizat si stabilit cam ce intrebari imi veti pune...Si stiu cam ce aveti in gand in legatura cu mine, stati linistit, Nu o sa ma ating de ea pana nu o sa avem 18 ani!

Tatal ei a ramas socat,ii anticipasem gandurile ..


Tatal ei: Ai tupeu baiatule, dar raspunsul a fost corect, imi place ca ai curaj. Ai grija de fetita mea . Maria! Ce avem in seara asta la cina? Poate baiatului ii este foame!

Si asa a fost, in mare parte, socant, dar unii parinti sunt chiar agreabili...cu totii ne dorim asta nu?

Am mancat ,am mai stat la un pahar de vorba, desigur nu alcool...si dupa care, eu am plecat dar nu fara sa o iau deoparte pe Elena si sa imi iau la reverede cum se cuvine. Un mic noapte buna si un sarut aveau sa ne faca seara mai frumoasa.


Cam atat prieteni,urmatorul capitol va fi si mai interesant! Fiti pe faza :P

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 13, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mandrie şi prejudecatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum