Cestou domů jsme si povídali, když v tom mi zazvonil telefon. Omluvně jsem se podívala na Justina a vyndala mobil z kabelky. Na displeji svítilo jméno Jack. Tak toho přesně jsem se bála. Mé obavy přerušil pohled do Justinových očí, ve kterých jsem zahlédla smutek a žárlivost. ,,To je kamarád, musím mu to zvednout." Řekla jsem, abych se mu nemusela dál dívat do očí.
B: Ahoj Jacku, co potřebuješ?
J: Ahoj Brit, no chtěl jsem se zeptat, jestli se mnou a s Jenny půjdeš zejtra na tu pouť.
Přerušila jsem hovor s Jackem a otočila se na Justina. ,,Nechtěl bys se mnou a mejma kamarádama, Jenny a Jackem zítra na pouť? A můžeš vzít i Shawna, čím víc nás bude, tím větší bude sranda." Dořekla jsem a nervózně se usmála. Poslední dobou mi vážně šplouchá na maják. ,,Jo jasně rád. A Shawnovi klidně můžu zavolat." Řekl. Opět jsem si přiložila telefon k uchu a pokračovala v rozhovoru s Jackem.
B: A nevadilo by, kdyby nás bylo víc?
J: Ne vůbec, a koho myslíš?
B: No, chtěla bych vzít dva kamarády. A ne, neznáš je, ale já myslím že to bude v pohodě a čím víc nás bude tím líp ne?
J: Jo, to máš asi pravdu, tak teda zítra v jednu rovnou tam?
B: Jasně, tak zítra ahoj.
J: Zítra, ahoj.Pak už jsme se jen rozloučili, jelikož jsme stáli před našim domem. Byla jsem docela unavená, a tak jsem doma zamířila rovnou do koupelny a pak rychle do postele.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Druhý denUž jsem byla na cestě a hlavou se mi honily všemožné verze toho, jak dopadne setkání Justina a Shawna s Jackem a Jenny. Měla jsem z toho docela strach, protože Jack o ničem neví(Myslím to v tom parku), ale Justina jsem na to radši upozornila, takže by mělo být vše v pohodě. Snad.
Když jsem dorazila na místo, Jenny už tam čekala. ,,Ahoj Brit." Mávala na mě už z dálky Jenny. ,,Ahoj." Taky jsem jí pozdravila a objala ji. Za pár minut už jsme viděly jak se k nám blíží Jack. Už jsme čekali ve třech a bylo za tři minuty jedna, když v tom jsme zahlédli i Justina a Shawna. Tak teď už jen zvládnout tu trapnou seznamovací část, o kterou se bohužel budu muset postarat já. ,,Ehm, Jenny, Jacku tohle jsou Justin a Shawn. Justine, Shawne tohle jsou Jenny a Jack." Konečně jsem si mohla oddychnout, mám to za sebou.
Vystáli jsme obří frontu na vstupenky a mířili k dnešní první atrakci Autodrom. Jack se tam nasral jako první a začal ze sebe dělat frajera jako obvykle. Po chvíli jsme každý seděl ve svém autíčku. Jack pokračoval ve svým machrování, když v tom do něj začal Justin bourat a narážet. Tvářil se, že to bylo omylem, ale mně to tak vážně nepřipadalo. Když do Jacka naboural už asi po jedenáctý, z ničeho nic začal vystupovat se slovy, že je to rozbitý a jelikož už tady nezbylo žádné další volné autíčko, tak přišel za mnou s prosbou, jestli by mohl ke mně. ,,Jo klidně" řekla jsem bezstarostně. ,,Ale řídím já, jasný?" Řekla jsem dost sebevědomě. Justin souhlasil a tak jsme tu strávili ještě pár minut a vydali se dál. ,,Co támhleto?" Zeptal se Shawn a ukázal na atrakcí s názvem Snow Jet. Všichni jsme mu to hromadně odsouhlasili a šli za ním.
(Pozn.autora: Vím, nejlepší kvalitka, ale aby jste prostě věděli o co jde :D)
Jenny šla vepředu se Shawnem a já si říkala, že to vypadá, že si docela rozumí, když mě začal dohánět Justin. Už byl skoro u mě, ale na poslední chvíli, když už jsme byli skoro tam a Shawn už kupoval lístky, se ke mně přiřítil Jack, chytil mě za ruku a táhl mě s sebou do vozíku. Jenny a Shawn si sedli spolu a mě si odtáhl Jack. Justin tak zůstal sám a po pravdě bylo mi ho docela líto.
Okamžitě po tom, co jsme vystoupili ke mně přiběhl Justin a navrhl jako další atrakcí strašidelný hrad. Opět všichni souhlasili. Do prvního vozíku se posadila Jenny, do druhého Jack se Shawnem a do třetího jsem šla já s Justinem. Zatím co přicházeli další lidé, viděla jsem, že Jennifer není zrovna nadšená z toho, že je sama a vepředu. ,,Justine, vadilo by ti, kdybych si sedla k Jenny?" Zeptala jsem se Justina ,,Uhm, ne, v pohodě." I slepej by si všiml, že v pohodě to není, ale Jenny tam nenechám.
Tak další kapitola. Pokračování příště 😅Hrozně se mi líbí, jak Jusťa žárlí😁 No, to je jedno, nevím, co psát, takže čáááuuu
-Vaše Hagginky
ČTEŠ
Hope /JBFF/
FanfictionZnáte ten pocit, kdy se schyluje k něčemu špatnému, k něčemu co Vám může negativně ovlivnit život? Jste sami v tichu a tmě, když v tom ta tma musí ještě nabrat na síle aby se potom mohla pod náporem zářícího slunce zcela rozplynout. A pak se opět vr...