8-Sourozenci(Part 2)

29 1 1
                                    

Všechno jsme krásně stihly a Jazmyn vypadala doopravdy úžasně a já si v tu chvíli říkala, že bych se sebou měla taky něco udělat a nebo se jít rovnou zahrabat. ,,Děkuju, strašně moc děkuju. Nevím co bych bez tebe dělala Britney." Poděkovala rozzářeně Jazmyn a zničeho nic mě objala. ,,Není za co." Odvětila jsem a také jí obejmula.

,,Tak šup, už musíš jít, ať to stihneš, jinak by bylo všechno zbytečný." Řekla jsem a pomalu se odtáhla. ,,A to by byla vážně škoda." Řekla Jazmyn a vřele se na mě usmívala, stejně jako já na ni. Pak už jsme jen sešly dolů, Jazmyn zavolala na Justina, že už musí jít, rozloučila se a už vycházela ze dveří, když jsem jí ještě zastavila a pošeptala jí: ,,Tak ať všechno dopadne podle tvých představ." Jazmyn se na mě usmála ,,Děkuju Britney." A pomalu vzdalovala od nás  a přibližovala k tomu, který na ni čekal. Tou dobou už bylo okolo 2 hodin odpoledne. To uběhlo docela rychle. 

Po dokoukání pohádky jsme s klukama vyrazili na hřiště a tam jsme byli asi 2 hodiny. Jaxon lítal po hřišti, hrál si s ostatníma a já se pomalu bála, že se dostaneme k tématu, ke kterému se rozhodně dostat nechci.

Díky bohu, nestalo se tak a já si mohla užít bezstarostné odpoledne. Teda skoro bezstarostné, protože se u nás z ničeho nic objevil nějaký kluk, který šel přímo k nám. ,,Čau Justine" pozdravil ten kluk a Justin udělal to samé ,,Tohle je Shawn, můj kámoš, už jsem ti o něm říkal." Otočil se Justin pro změnu na mě a představil mi do té doby neznámého kluka.

Okamžitě nato jsem si vzpomněla na jednu historku spojenou právě se Shawnem, kterou mi Justin říkal včera v zoo. Díky tomu taky vím, že Shawn se s Justinem znaj asi už dost dlouho, asi jako já a Jenny. I když u kluků zní pojem nej kamarádi trochu divně, tak myslím, že nějak to prostě bude. ,,A ty musíš být Britney, že jo." Řekl Shawn mile a podal mi ruku, kterou jsem s úsměvem přijala.

Takže Justin se o mně baví se svýma kamarádama? Nebo jen se Shawnem? po pravdě nevím, co si o tom mám myslet, ale raději o tom nebudu dál přemýšlet, nepotřebuju si případně přidělávat starosti.

Po kratším seznámení se Shawnem a potom, co si kluci řekli, co potřebovali jsme vyrazili s Jaxonem domů. Dorazili jsme asi v půl páté a chvíli po nás dorazila i naprosto nadšená Jazmyn. Justin stále žil v domění, že byla venku s kamarádkama a mezitím mi Jazmyn vyprávěla, co všechno se stalo, co všechno jí Harry řekl a co všechno řekla ona jemu. Byla jednoduše naprosto nadšená a já byla nadšená spolu s ní. Je to hrozně fajn holka, nevím, jak se to mohlo stát takhle rychle, ale mám jí ráda. Mám je ráda všechny.

Po zbytek dne či večera byla Jazmyn zavřená ve svém pokoji a nejspíš si psala s Harrym a já a Justin jsme si hráli s Jaxonem. Horší bylo, když zalezl, tak spal do pěti minut. Určitě byl utahaný z toho hřiště. ,,Díky, že si dneska přišla. To jak si pomohla Jazmyn a jak si dokázala zabavit Jaxona, to bylo neuvěřitelný. Víš Jaxon si jen tak někoho neoblíbí a Jazmyn vlastně taky ne, ale tebe oba úplně zbožňujou. Měl bych bejt vlastně naštvanej, protože teď se budou pořád ptát, kdy zase přijdeš a z Jaxona se zbláznim." Řekl a zasmál se.

Zasmála jsem se a pomalu se obracela k odchodu. ,,Počkej, doprovodín tě." Zabránil mi Justin v odchodu. Řekl Jazmyn aby se kdyžtak postarala o Jaxona, kdyby se probudil, já se rozloučila a společně jsme vyšli ke mně domů.

Hope /JBFF/Kde žijí příběhy. Začni objevovat