Aktörler ve Aktrisler

89 5 0
                                    


Sizler için aktör ve aktrislerden bir kaç kişinin sinema hayatlarını derledik.


Ryan Reynolds  

Ryan Reynolds 1976 yılının Ekim ayında Tammy ve Jim Reynolds çiftinin oğlu olarak Kanada'da doğdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ryan Reynolds 1976 yılının Ekim ayında Tammy ve Jim Reynolds çiftinin oğlu olarak Kanada'da doğdu. Henüz lise yıllarındayken kendini Kanada sinemasının içinde buldu. İlk olarak 15 yaşındayken "Hilside" adlı dizide Billy Simpson karakterini canlandırdı ve 13 bölümde rol aldı. Yeteneği keşfedildikten sonrada Amerika'ya yerleşti ve Hollywood sinemasına geçiş yaptı. 2002 yılında oynadığı "Van Wilder" isimli gençlik türündeki sinema filmiyle tanındı. 2009 yılında ünlü oyuncu Sandra Bullock ile beraber "Teklif" adlı filmde oynadı ve buradaki başarılı rolüyle MTV Film Ödülleri tarafından "En İyi Komedi Performansı" ödülünü kazandı. 2008 tarihinde Scarlett Johansson ile evlendi ve bu evlilik uzun süre gündemlerden hiç düşmedi. Ancak ünlü çift üç yıllık beraberliğin ardından ayrıldı. Bugüne kadar genellikle komedi türündeki film ve dizilerle izleyicilerin karşısına çıkan Ryan Reynolds, 2016 yılında büyük bütçeyle hazırlanan ve dünya çapında büyük ses getiren "Deadpool" filminde başrol oynadı.


  Benedict Cumberbatch   

Benedict Cumberbatch 1976 yılının Temmuz ayında İngiltere'nin başkenti London'da dünyaya geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benedict Cumberbatch 1976 yılının Temmuz ayında İngiltere'nin başkenti London'da dünyaya geldi. Küçük yaşta tiyatro oyunlarında yer alarak amatörde olsa oyunculuk yaptı. Lise yıllarında rugby sporuyla da ilgilenen Benedict, üst düzey prestije sahip okullarda öğrenimin gördü. Üniversiteden mezun olduktan sonra profesyonel bir tiyatro oyuncusu oldu. 2002 yılında gösterime giren "Fiels of Gold" isimli sinema filminde Jeremy karakterini canlandırdı ve ilk kez ekranlarda gözüktü. 2010 yılında yayınlanmaya başlayan Sherlock dizisinde başrol oynadı ve Sherlock Holmes karakteriyle geniş kitlelerce tanınmayı başardı. Özellikle ülkesi İngiltere'de birçok oyunculuk dalında ödül sahibi olan ünlü aktör, 2015 yılında kendisi gibi oyuncu olan Sophie Hunter ile evlendi. Etkileyici ses tonuyla da dikkat çeken Benedict Cumberbatch, 2014 yılında "Madagaskar Penguenleri" isimli animasyonda seslendirme yaptı.

Filmler HakkındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin