Kendini böylesi kibirli sözlerle tanımlayan, yine de en çok sevilen süper kahramanlardan biri olan Iron Man'in filmlerine dair, birbirinden ilginç bilgilerle karşınızdayız.
1. 2008'de çıkan İlk film, aynı zamanda Marvel Sinematik Evreni'nin başlangıcı olarak kabul ediliyor. O günden bu yana toplam 14 film çekildi. En az 9 film daha yolda.
2. Filmde kullanılan yapılan Iron Man zırhı, 450 farklı parçanın bir araya getirilmesiyle oluşturuldu.
3. Tony Stark'ın kişisel asistanı Jarvis'in adı, Just a Rather Very Intelligent System'ın (Yalnızca Oldukça Akıllı Bir Sistem) kısaltmasından oluşuyor.
4. Jarvis'e sesini veren Paul Bettany, ilk filmdeki tüm repliklerini yalnızca iki saatte kaydetmiş.
5. Tony Stark rolü için düşünülen ilk isimlerden biri Hugh Jackman'dı.
6. Robert Downey Jr. rolü için 9 kilo kas yapmış.
7. Filmin görsel efektleri 11 farklı şirket tarafından yapıldı.
8. Scarlett Johansson, Natasha Romanoff rolü kesinleşmeden saçlarını kızıla boyatmış. Zira bu rolü almayı çok istiyormuş.
9. Justin Hammer'ın fabrikasında geçen sahneler, Elon Musk'ın şirketi olan Space X fabrikasında çekildi. Arkada dolaşanlar da Space X çalışanları.
10. Sam Rockwell tarafından canlandırılan Justin Hammer için düşünülen isimlerden biri Al Pacino'ydu.