Crystal sa posadila na drevenú pohovku pod oknom a zízala von. Cez otvorené okno sa k nej donášal letný vzduch. Síce horúci, ale aspoň omnoho čerstvejší, než ten v jej izbe.
Ruky sa jej konečne prestali triasť a ona dokázala rozumne uvažovať. Nemohla vidieť Sophiu, to je hovadina. Sophia bola pochovaná na cintoríne v ich starom meste. Toto dievča sa na ňu jednoducho iba podobalo.
Musí sa tam ešte raz ísť pozrieť a presvedčiť sa, či to, čo videla, bola skutočná pravda. Ak áno a naozaj je tam mŕtve dievča, budú musieť zavolať políciu.
No nech sa snažila byť akokoľvek odvážna, vedela, že do toho lesa sama nevkročí.
Musí prehovoriť mamu, aby sa tam išla pozrieť spolu s ňou. Ale nemôže jej povedať, že tam uvidela mŕtveho človeka, inak jej mama spanikári a nebude ju tam chcieť pustiť. Bude jej musieť povedať, že si ten les chce jednoducho iba pozrieť.
Bol koniec leta, možno keby povedala, či by neskúsili nazrieť do lesa, či tam nerastú nejaké hríby...
„Musíme to dnes všetko vybaliť?" zišla Crystal po schodoch naspäť dole.
Jej mama práve zložila jednu z krabíc, ktoré sa jej podarilo vyprázdniť. Jej myseľ bola okupovaná mnohými vecami a keď preto zdvihla pohľad k svojej dcére stojacej na schodoch, nevšimla si, že prstami kŕčovito zviera vyrezávané zábradlie, akoby bola z niečoho nervózna.
„Crystal, do večera chcem stihnúť väčšinu. Zajtra budem v práci a nemám náladu po nociach vybaľovať ďalšie veci."
„Nemôžeme proste vybaliť len to najnutnejšie? Zvyšok vybalím ja, keď sa vrátim zo školy. Zajtra bude prvý deň nového školského roka, aj tak nás tam určite nebudú dlho držať. Chcem sa tu ísť troška poobzerať."
„Kam chceš ísť? Do mesta?"
„Do lesa za našim domom."
Pozrela na ňu a zamračila sa. Crystal znervóznela ešte viac. Vari si všimla, že sa dnes správa čudne?
„Ty chceš za každú cenu vidieť tie líšky, čo?"
Crystal sa zasmiala, panika sa pomaly vytratila z jej tela. Normálnemu človeku predsa nenapadne, že sa ju snaží dotiahnuť do lesa preto, aby jej ukázala mŕtvolu, ktorú tam našla.
ČTEŠ
Prekliata
ParanormálníKým väčšina tínedžerov považuje sťahovanie sa za totálnu katastrofu, Crystal to berie ako druhú šancu začať úplne odznova. Dúfa, že na novej škole sa jej podarí zabudnúť na udalosti, ktoré sa odohrali len pred niekoľkými mesiacmi. No zdá sa, že ani...