Merhabalar! İlk bölüm ile karşınızdayım. Multimedyamızda Ali Mertoğlu var. Umarım bölümü beğenirsiniz. Şimdi ilk bölüme geçelim.
********
(Selin'den)
Bir yıldır gözlerimi o mavi gözlerinden alamıyorum. Beni çeken bir şey var ona fakat o benim farkımda bile değil. Nasıl onu kendime aşık edeceğimi bilemiyorum. Belki de hırslandım, çünkü ben güzelim, tatlıyım, akıllı ve zekiyim. O kim ki ya?
Hemen yatağımdan kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp Nazlı'nın odasına yol aldım. Tatlı ikizim mışıl mışıl uyuyordu. Şunun üzerine atlasam ne olur acaba?
"Ayy noluyor!? Ölüyorum!"
"Günaydııın!"
"Selin insan böyle uyandırılır mı ya? aklım çıktı."
"Ne yapayım ikizim çok tatlı gözüküyordun. Ben de hemen zıpladım üstüne"
Bir zaman sonra gülmeye başladılar. Nazlı beni ite ite odadan çıkardı.
"Bunun hesabını sorarım arızaa!"
"Sorarsın canım sorarsın. Hadi git odana da giyin.
Saçlarımı savurdum ve odama yol aldım. Hemen elbiselerimi karıştırmaya başladım. Bugün ilk gündü güzel gözükmem lazımdı. Tabii ki Ali bey için değil. Öylesine yani güzel görünmeliyim. Hemen hemen dizimin üstüne gelen bir elbise giydim. Topuklu ayakkabılarımı da ayaklarıma geçirdim.
Makyaj ve saçlarımı yapmayı unutmak nedir ya!? İşim uzun sürecek sanırım.
G: Selin, yemek hazır.
"Anne daha makyaj ve saçlarımı yapıyorum."-bağırarak
G: Desene senin çıkman 1 yılı bulur. Gelince yersiniz belki sofra hazır.
"Bakarım anne çıkabilirsem şayet."
Baya bir işim var.
********
Ali'den;
Okulun ilk günü mü? lan zaten 15 yıldır okul okuyoruz. Nasıl okulun ilk günü 15 yıl oldu. Her zaman ki gibi okula edilen küfürler eşliğinde hazırlanıyorum. Okulu sevmememin nedeni derse girmek, sevmemin nedeni güzel kızlar, arkadaşlıklar.
Pek sosyal değilimdir ama her zaman kızların ilgi odağı olmuşumdur. O yüzden gözlerimi öne çıkaran mavi gömleğimi ve herhangi bir pantolonu üzerime geçirdim. En sevdiğim parfümümü sıkıp, saçlarımı düzelttim. Hazırdım işte. Yemek yeme faslını geçip babama görüşürüz diyerek evden çıktım.
Dışarı da beni bekleyen Savaşla karşılaştım. Sanırım her zamanki gibi okula kadar yarış yapacaktık. Benim aşkım arabam onun motoruna bin basar.
"Günaydın kuzen"
"Günaydın"
"Tekrar okula kadar yarışacağız sanırım."
"Geçen ki gibi ağlamayacaksan neden olmasın?"
"Ooo büyük laf yalnız hatırlatırım salise ile geçmiştin."
"Saliseyi falan bilmem Ali. Benim motor ezdi senin sarılıyı"
Ulan nasıl yeniliyorum her seferinde aklım almıyor.
"Bu sefer fazla güvenme kendine Savaş bey."
"Göreceğiz."
"Göreceğiz."
Arabama atladım ve yola koyuldum. Son hız gaza bastım.
********
Selin'den;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geceler Bizim +18 - AlSel & SavNaz
Fanfiction"Seni seviyorum Ali, hem de uzun süredir sadece seni seviyorum." Ali anlamamış gözlerle bana bakıyordu. Nasıl olur da hala fark edememişti. "Sen beni mi? Selin uzun süredir ne demek?" "Kısaca şu demek; Seni platonik sevdim Ali ama artık karşılık bek...