Güneş ışıklarıyla uyandım. Doğrulmaya çalışırken boynumun ağrısını hissettim. Kalktım ve rutin bir şekilde yüzümü yıkama gitmek için her gün kullandığım yolu kullanmak için yürüdüm ki odamda olmadığımı fark ettim. Ne?! küvette ne işim vardı? 1 saniye. Hatta evde ne işim vardı? Dün ormana fotoğraf çekmeye gitmemiş miydim? Rüyamıydı? Gerçekçi rüya? Uyandığımda küvette olduğum rüya? Belki de uyurken gelmişimdir. Diye düşünerek oturma odasına gittim. Çünkü fotoğraf makineme bakmam lazımdı. Bu içgüdüsel bir şeydi. Sebebi yoktu. Sadece bakmam gerektiğini hissediyordum. Masanın üzerine baktığımda fotoğraf makinemin lensinin takılı olduğunu ve kapağının takılı olmadığını fark ettim. Ben asla böyle bırakmazdım. Açtım ve en son çekilen fotoğraflara tıkladım. Önizleme yükleniyor... Yazısının ardından çıkan fotoğraf ile şok geçirmiştim. Evet, bu ormandı ve bir kadın vücudunun silueti vardı. Aynı rüyamda hatırladığım gibi. 1 saniye ya rüya değilse. Evet değildi ve bunun kanıtı buydu. Belki hala tam olarak uyanamamışımdır diye banyoya gittim ve soğuk suyu açtım. Üstümü çıkarıp genellikle yaptığım gibi pekte kaslı olmayan vücuduma baktım. O da neydi? Vücudumun boydan boya morluklar ve çiziklerle dolu olduğunu gördüm. Hayır şuan bir rüyanın şokuydu bu . Buz gibi suyun altına girdim ve her yerim sızladı. Hayır rüya değildi. Hızla suyu kapatıp banyodan çıktım. Saate baktığımda okula 1 saat geciktiğimi fark ettim ,evet yetişebilirim, Üstüme bulduğumu geçirdim. Okula gidip Nick'le konuşmalıydım. Kitaplarımı çantama atmadan kapıp dışarı çıktım. Çıktığım anda ağzımdan bir küfür çıktı çünkü saçım ıslaktı ve hava soğuktu. Fotoğraf makinemin çantası ağırdı ve kargaşa içinde koşarken birine çarptım. Çarptığım kişiyle beraber yere düştüm. Çarptığım kız kalktı ve yapması gerekenin aksine elini uzatarak "İyi misin?" dedi. "Ben iyiyim sanırım. Fotoğraf makinemde iyi olduğuna göre evet tamamen iyiyim" dedim. Sonra konuştuğum kişiye bakmak için kafamı kaldırdığımda gördüğüm yüz çok tanıdıktı.
+8 vote