chapter 3

3 1 0
                                    

'🕭' Ποσο καλυτερα μπορει να ξεκινησει η μερα μου.
Ειναι Δευτερα, 7 το πρωι και εγω πρεπει να ετοιμαστω για το σχολειο. Και αυτο δεν ειναι τιποτα γιατι ουτε σιαλος το περναμε ολοι καθε χρονο. Το θεμα ειναι οτι ειμαι η καινουργια μαθητρια σε αυτο το σχολειο. Και το ακομα καλυτερο ολοι εχουν μαθει οτι η καινούργια μαθητρια ειναι η των Λοτζ. Α.. ναι ειναι και ο αδερφος μου αλλα ποιος τον προσεχει αυτον για να το κανει και τωρα; και ειναι στην καλυτερη θεση. Ολοι παντα κοιτανε την μικρη κακομαθημένη κορη που ο μπαμπας της κανει ολα τα χατίρια. Και με αυτες τις σκεψεις αποφασίζω να μη πάω  και να το παιξω αρρωστη. Τελεια ιδεα ετσι;
Αφου χτυπησει η πορτα και μπει μεσα η μητερα μου λεγοντας μου να σηκωθώ και να ετοιμαστω για το σχολειο. Η απαντησει ειναι << Δε μπορω μαμα ποναει η κοιλια μου νιωθω πραγματικα πολυ αρρωστη>> με πιστεψε; οχι φυσικα. Και ετσι αναγκάστηκα να σηκωθω  βαριεστημένα να κατεύθυνθω  στο μπανιο και αφου κανω τα απαραιτηρα, ντυθω και φαω πρωινο ξεκινησα με τον αδερφο μου για το σχολειο το οποιο απείχε ελάχιστα απο το σπιτι μας.
Νοιώθω τοσο περιεργα καθως περναω απο τους διαδρομους ψαχνοντας το ντουλαπακι μου και νιώθοντας ολα τα βλεματα  πανω μου. Και ακουγοντας καποια παιδια να λενε" αυτη ειναι η κορη του Λοτζ;" ή " το πλουσιοκοριτσο του Σιατλ" και απλα ναι βρηκα πως νοιώθω, απαισια , αυτο ειναι. Απαισια απο τους χαρακτηρισμούς λες και δε τους ακούω , δε νοιώθω, κατι που λογικα πιστευουν σχεδον ολα τα παιδια σε αυτο το σχολειο.
Αφου βρήκα επιτελους το ντουλαπι μου, και ειδα το προγραμμα μου,κατευθύνθηκα προς την ταξη μπήκα μεσα προσπαθοντας να μην τραβήξω τα βλεματα κατι πολυ δυσκολο αφου με κοιτούσαν ολοι  τοσο περιεργα. Αφου εκατσα στο τελευταίο θρανιο μονη μου, παρατηρισα τα παιδια στην ταξη που ριχαν σταμτησει πλεον να με κοιτανε. Τα ματια μου ομως επεσαν πανω σε ενα παιδι , το οποιο με κοιτουσε ακομα πολυ εντονα. Το ομορφο αγορι απο το διπλα σπίτι, ειδα πριν απο 2 μερες να μαλωνει με τον μπαμπα του και που με ειδε να  τους κοιταω υπερβολικά πολυ. Την πατησα.


Για καποιο λογο δεν βγαζει στις πληροφοριες της ιστοριας οτι εχω ανεβασει μεχρι τωρα 3 κεφ. Αλλα να ξερετε ανεβενουν κανονικα♡♡

Lost loveWhere stories live. Discover now