chapter 4

8 1 0
                                    

Κοντεύει η 5 ωρα και ολα τα παιδια καθονται στην τραπεζαρια με τους φιλους τους. Το ιδιο και εγω ,απλα χωρις φιλους. Πρεπει να γνωρίσω καποιον δε γινετε να ειμαι παντα μονη μου. Και οταν βγενω απο τις σκεψεις μου , βλεπω μια κοπελιτσα να ερχετε πως το μερος μου. Ειναι αρκετα όμορφη μελαχρινή με πρασινα ματια.Ερχεται μπροστα μου << μπορω να κατσω μαζι σου;>> μου λεει χαμογελαστα, τι γλυκια. <<φυσικα>> λεω χαμογελοντας. <<Ειμαι η Veronica>> λεει καθως μου δίνει το χερι της . << Emma>> λεω δινοντας της το δικο μου. Και καπως ετσι περασαν οι υπολοιπες ωρες με εμενα και την Veronica να μιλαμε για διαφορα θεματα. Οταν επιτελους χτυπησε το κουδουνι για να αποχωρισουμε απο το σχολειο, πηραμε τον ίδιο δρομο αφου μέναμε σχετικα κοντα. << πρεπει να ειναι ποκυ δυσκολο για εσενα αυτη η μετακόμιση σωστα;>> μου λεει χαμογελοντας με συμπόνια. << ναι ηταν. απλα μου λειπουν τα παντα στο Σιατλ>> ειπα κοιτοντας τι πεζοδρομιο. <<πρεπει να εχεις παντως πολυ.καλους γονεις. Που σε έφεραν εδω γιαια νεα αρχη>>.καλο το βρισκει; τι να πω. <<για να το λες. πρεπει να παω σπιτι τα λεμε ετσι;>> την ρωταω με ανησυχία, φαινεται πολυ καλη κοπελα. << σιγουρα.>> μου λεει χαμογελοντας. Προχωρώντας προς το σπιτι σκεφτομαι πως πρεπει επιτελους να μιλησω ηρεμα με τον αδερφο.μου και να μου πει τι συμβαίνει. Μπαίνω μεσα στο σπιτι και βλεπω τον αδερφο μου να κάθεται στο σαλονι και να βλεπει τηλεοραση. Ισως οχι τωρα δεν ξερω ακομα πως να ξεκινησω την συζήτηση. Τον χαιρετάω και προχωραω προς το γραφειο των γονιων μου. Μαρεσει να διαβαζω εκει οταν λειπουν. Αφου βγαζω τα βιβλια.πανω στο γραφειο, ψαχνω για ενα προχειρο τετραδιο αλλα δε βρισκω επανω , ετσι αρχισα να ψαχνω τα συρτάρια, καπου θα υπαρχει κατι μα γραψω. Στο τελευταιο συρταρι βρισκω ενα τετραδιο το παιρνω και απο κατω βλεπω εναν μωβ φακελο. Φθσικα και το περνω , οτι και να λεει θελω να το δω . Απορω πως εχει ο.μπαμπας μου κατι μωβ. Δε του αρεσει σε αντίθεση με εμενα ειναι το αγαπημενο μου χρωμα. Το ανοιγω και βλεπω μεσα κατι χαρτια μου γραφουν για υιοθεσία. Οπα τι ; εχουν υιοθετήσει παιδι; ψαχνω να βρω το ονομα το παιδιου και οταν το βρισκω βαζω τα κλαματα δε γινετε να συμβαινει αυτο.

Lost loveWhere stories live. Discover now