Δ HOKUS POKUS Δ

348 23 6
                                    

Sanki her şey,bir çizgiden ibaret.

İyilik ve kötülük.

Mutluluk ve üzüntü.

Aşk ve nefret.

Bu çizginin,perdenin arkasını görebiliyor musunuz ?

Belki de çok yakınsınızdır..Çok yakın.

Sihir gibi,tüm o oyunu çözebilmek için sadece birazcık (!) uzaklaşmanız gerek..

Belki hayatta böyledir.Belki biraz daha uzaklaşarak,sihri bulabiliriz.

Belki sonrası mutluluktur,özgürlüktür..

Hep o sihirli kutu ! İçindeki o ayna ! Sanki her şeyi normalmiş gibi gösteriyor bize.Halbuki tavşan kutunun diğer tarafında ! Bence artık aynayı kırıp,kutunun içinden çıkma vakti.Sihirli kutudan.Sihri olmayan,sihirli kutudan..

Belki 'imkansız' diyorsunuzdur ama sanırım ben asıl sihri buldum.

AŞK !

Asıl 'imkansız' kelimesi burada devreye giriyor.

İMKANSIZ AŞK !

Her aşk imkansız gibidir değil mi ?

Ya da sizin hedefe ulaşmanızı istemeyen engellerle doludur yollar..

Ve ben,hayatın hep bir köşeye attığı,sahne arkasında ki,gözlerden uzak,sessiz,masum kız.Bilmem,belki de değişir her şey ? Belki Tanrı bir çılgınlık yapar ? Belki saklandığı yerden çıkar artık.Çocuk değiliz artık,bu kadar saklanbaç yetmez mi ?

Düşünüyorum da ; Yoruldum.Herkes yorgun,bitkin.Ne diye yaşıyoruz ? Neyi bekliyoruz ? Bir mucize.Ulaşamayacağımız bir mucize mi ? Gelir mi ? Bulur mu bizi de ? Güler mi bize hayat ? Aşk,sıkıldığında,yorulduğunda,ihtiyacı olduğunda,aniden,bizden yardım ister mi ? Ya da biz,ona yardım ederken,elini tutarken,bir uçurumda bulur muyuz kendimizi ? Aşk,kandırır mı bizi ? Acı çektirir mi bize ? Birdenbire,bir gece,saçma bir kurguyla,tüm hayatımızı değiştirir mi ?

Sanırım bir yolu vardır.Sihirli sözcükleri söyleyin..Belki de şifresi budur,anahtar budur.Tüm acıya son verecek iki kelime ;

Hokus Pokus !

Merhaba !

Yeni bir yazar,yeni bir hikaye.Umarım tanıtımı beğenmişsinizdir.İlk olarak size neden yazdığımı söylemek istiyorum.Şöyle ki ; Gerçekte ne hissettiğimi kimseye anlatamıyorum ve içimde biriken onlarca şeyi kağıda döktüğümde,oluşacakları tahmin bile edemezsiniz.Yazmak artık hayatımın bir parçası olduğu için düşündüm 'Bunları neden insanlar okumasın ki ?' ve bu yüzden,aşk,nefret,göz yaşları..Duygularınıza,hislerinize dokunabilmek yazma amacım.Umarım hissedersiniz,içinizde bir yerlerde çığlık atan çocuğu..

Δ HOKUS POKUS ΔHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin