Bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey ne olur ?
1-Yastık.
2-Yorgan.
3-Çikolata,cips,internet,kitap,müzik,mutluluk,film,dizi,Jensen Ackles,playstation,pasta,puding...Aşkı da alsam mı yanıma ? Lazım olur mu ?
~
"Süper olucak! Çok mutluyum çok!" Kate'e gözlerimi devirdiğimde gitmek istemediğimi anlamıştı."Bu sefer seni ben değil okul zorluyor canım,bana kızma!" Hafif tebessüm edip,yataktan kalktığımda saçımı 'öylesine' topuz yapmıştım.Dağınıkken her zaman daha güzeldir.
"Kaçtaymış şu gezi?" diye sorduğumda yine bana kızmıştı.
"Gezi diyip durma şuna!Okulla beraber,tabi bunların içinde Jack'te oluyor,adaya geziye gidiyoruz.Farklı görebiliyor musun ? Adaya gidiyoruz,Jack'le gidiyoruz.."
"Jack'le değil,okulla!" diye lafını böldüğümde büyük bir hayal kırıklığı yaşadığı belliydi.
"Takma artık şu çocuğu,fazla önemsemiyor musun?" diye sorduğumda yine onu kırdığımı anladım.Yatağın üstünde ki yastiğı suratına fırlatip konuştum.
"Sakın üzüleyim,ağlayayım falan deme,kafanı klozete sokarım!" dediğime küçük bir kahkaha atıp dolabıma yöneldi."Ee ne giyiyorsun?"
"Sıradan." diye kestirip attığımda,o dolabımdan saçma bir kıyafet bulmuştu bile."Yapma ama..Geziye bununla mı gidicem? Tabi ki hayır!" Dudaklarını büzüp ikna olmam için yalvarırken,ben onu odamdan çıkarmıştım bile.
"Unutma Kate,hayır diyorsam hayırdır!"
~
"Çok sade giyinmişsin.Kesin yaninada böyle şeyler aldın değil mi ?"
"Yeter Kate,evden beri aynı şeyleri söylüyorsun!" diye kızdığım da önüne dönüp etrafa bakındı.Bende cama kafamı yaslayıp,kulaklıktan gelen müthiş sese uyum sağladım.Rihanna...
15 dakika geçmişti sanırım.Bizi adaya götürecek vapurun oraya gelmiştik.
"Çok heyecanlıyım!" diyen Kate'e ölümcül bakışlarımı fırlatmıştım.2 gün nasıl geçicekti ? Aman Tanrım!
Otobüsten inip,toplanmış kalabalığın oraya geldiğimizde,sesli bir küfür ettim.2 gün..2 yıl gibi gelicekti!
~
Tamam pek beklediğim gibi olduğu söylenemezdi.Güzel bir otelde kalacaktik.Cumartesi ve pazar..Ama bu nefret ettiğim insanlarla aynı yerde kalmayacağim anlamına gelmiyordu.
"Evet kızlar,siz burada kalıyorsunuz." diyen öğretmenime gülüp odaya geçtim.En azından güzel bir yere benziyordu.Aklıma bi an,Sam ve Dean'in kaldığı otel odaları geldi,onlara göre 5 yıldızlı bir yerde kalıyorduk.
Kapının kapanmasıyla Kate'in yatağa atlaması bir oldu."Hey sakin!" diye söylendiğimde o,uyumaya başlamıştı bile.Işığı kapatıp üstümü giyinmeye başladığımda şarkı açmayı unuttuğumu fark ettim.Asla,şarkılar olmadan uyumam,asla!
Tefonumdan gelen kusursuz Lana Del Rey sesiyle yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım.Belki görmüyorum ama,hissediyorum.Sesinden,her şeyi hissedebiliyorum.
Yatağa kendimi attığımda uykunun ne kadar huzur verici olduğunu bir kere daha hatırladım.
Uyku insana verilmiş,tek MUCİZE !
TEBRİKLER !
NUR TOPU GİBİ BİR YB'NİZ OLDU agdkshis !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Δ HOKUS POKUS Δ
Teen FictionSihri hissetmek,sihre dokunabilmek.. Bizim elimizde değil mi ? ~