Gökyüzünde olmak isterdim,uçmak,uçmak isterdim..
Zaten orada her şey daha güzel değil mi ?
Bulutlar,kuşlar,özgürlük..
Bulutlara çok uzak değil miyiz ?
Kuşlar kadar özgür de değiliz..
Ama düşünüyorumda ;
Gökyüzünde olsaydım,
Denize,hasret kalacaktım.
Maviye hasret kalacaktım.
Bu yüzden gökteyken,denizi,
Aşağıdayken,gökyüzünü özlüyorum.
Maviyi özlüyorum,maviyi seviyorum.
Ama siyaha aşığım!
~
Jack'e baktığımda,öfkesi yüzünden okunuyordu,tabi kanlardan ne kadar belli oluyorsa..
"Ne o? Sürtük sevgilin,bir şey mi yaptı yoksa?" Söylediği şey karşısında yüzümü buruşturdum.Bare herkesin içinde söylemeseydi.
"Jack,biraz daha konuşursan.." Jack'in yumruguyla yere yığılan çocuğa baktığımda,kesinlikle korkunç gözüküyordu.Yemekhanede büyük bir sessizlik ve korku vardı.Sanırım ben dışında herkes olayı biliyor,diye geçirdim içimden.Ne diye hep geç kalırsın ki ?
Yerden kalkan çocuğun,Jack'e geçirdiği yumruğu görünce bağırdım."Kesin şunu!"
Tamam..Belkide bağırmamalıydım.Bana bakan gözleri umursamayarak yanlarına gittim."Şu aptal kavganızı başka yerde yapsanız? Sizin yüzünüzden yemeğimi yiyemiyorum!"
Jack'in bana kızmayacağını bildiğim için söyleyebilmiştim tüm bunları.Daha önce birçok kez konuşmuştuk.İyi biriydi..Sanırım!
"Jack? Sevgilin mi?" İğrenç kahkahasıyla yemekhaneyi inlettiğinde,kaşlarımı çatmış ona bakıyordum.
"Eğer biraz daha konuşursan,bir yumrukta benden yersin!" Dişlerimin arasından tısladığımda,ellerini havaya kaldırıp 'ben suçsuzum' imajı vermeye çalışti."Aptal"diye fısıldarken bi yandan yemekhanenin çıkışına yöneldim.Tüm o aptalların arasından çıkıp asansörün oraya geldiğimde tuşa basıp beklemeye başladım.İçeri geçtiğimde Jack'te asansöre binmişti.İkimizde kapının kapanmasını bekliyorduk.
"Kimdi o?" dedim sessizce.
"Ted!" diye sinirle soluduğunda ona baktım.
"Ted kim?"
"Anlatıcam,ama önce..Şu yüzümü bi temizlesem?" diye sorduğunda güldüm.
"Ben hallederim."
~
"Tamam,bitti." Yüzündeki yaraları hallederken,nasıl olduda hiç acımadı merak ediyordum.Acıdığına dair hiçbir şey yapmamıştı.Yüz hatları oynamamıştı bile.
"Hiç acımadı mı gerçekten?" diye sorduğumda güldü."Hiç." diye kısa bir cevap verdiğinde gözlerimi büyülttüm.Ben olsam kesin ağlardım.
"Vay be." diye şaşkınlıkla söylendiğimde güldü."O zaman sen.." dedim gülerek.Aynı içten gülümsemesiyle bana bakıyordu.
"Ben ne ?" Değişik ve tarif edilemez aksanıyla konuştuğunda söze girdim."O zaman sen BATMAN'sin!!!"
Küçük bir kahkaha atıp bana baktı.Onun hep böyle tek gözü mor ve dudağı patlamış olmasını diledim.Çok tatlı oluyordu.
Gözlerimiz buluştuğunda kafamı öne eğip güldüm.
"Anlatmayacak mısın Batman?" Hafif tebessüm edip konuşmaya başladı.
"Ted benim eski dostum."
"O da,Superman mi yoksa?" diye sorduğumda devam etti.
"Aslında o,suçu işleyen kötü çocuk."Yüzünde ki kaslar gerilmiş ve boynunda ki damarlar gözüküyordu.Sanırım bir erkeğe yakışan en güzel şey; sinirlenmek.
"Eski sevgilimle beraber oldu." Sesi hafif yükselmişti.Her zamankinden güçsüz ama bi o kadar da sessiz çıkıyordu.
"Ups..Anlaşılan Batman aşık." dedim tebessüm ederek.Halbuki kalbimde bir şeyin acıdığını hissetmiştim.SAÇMALIK!
"Hayır.Batman'in kalbi boş.Sadece,nefret ve intikam ateşiyle yanıp tutuşuyor!" dediğinde ona döndüm.Yalan söylüyordu.
"Onu önemsiyorsun ki,Ted'le beraber olması seni sinirlendiriyor."
"Hayır Amy,sadece benimle beraberken böyle bir şey yapması.."
Önüme dönüp düşündüm,olabilirdi değil mi? Sevmeyebilirdi..
Gerçi ne fark eder.Düşünsenize ben ve Jack.Komik.
O Jack,ben Amy,saçma.
O Kate'in aşık olduğu Jack,ben Kate'in arkadaşı Amy..
Hayat çok saçma.
En azından hayaller var.
Onlarla mutlu olabiliyoruz.
~
"Hayır Kate,sadece yaralarına baktım." diye tekrladığımda yine inanmışa benzemiyordu."Onun dışında bana,Ted'i anlattı,o olayı zaten sen biliyorsun.Bu kadar.Yemin ederim." diye söylendim bi kere daha."Tamam.." dediğinde yatağıma uzanıp,tavana baktım.Bomboştu.Sol tarafım gibi.
Kapının tıklanma sesiyle doğruldum."Kim bu saatte?"
"Bilmem." diye yanıtlayan Kate'e dönup ayağa kalktım."Ben bakarım." Kapıya yöneldiğimde o da yatağına oturmuştu.Kapıyı açıp,ağzımın bi karış açilmasına izin verdim.
"Jack?!" dedim korku dolu sesimle.
"Şey..Dışarı çıkmaya ne dersin?" diye sorduğunda Kate'e baktım.AMAN TANRIM !!
Üstüne yapışmış,beyaz gömleği ve siyah dar paçasıyla fazla 'Jack değilmis gibi' duruyordu.Saçları,görünüşü,herşeyi..Jack değilmiş gibi.
"Ee? Ne diyorsun ?" Sorusuyla kendime geldim."Üzgünüm." diyebildim sadece.Sinirlendiğini hissediyordum.Ona son kez baktığımda bir şey dememe izin vermeden gitmişti.Kapıyı kapatıp Kate'e döndüm.
"Erkek işte." dedim bir anda.Mal Amy! Mal !!
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Δ HOKUS POKUS Δ
Teen FictionSihri hissetmek,sihre dokunabilmek.. Bizim elimizde değil mi ? ~