Yeni bir hayat…Daha mutlu olacağıma eminim.En azından abimin ve babamın yanında mutlu olacaktım.Adım Disney.Bir likantrobum.Yani insanken kediye kediyken insana dönüşebiliyorum.Bu dönüşüm acı vermiyor.Kediler için kıyafet değiştirmek gibi bir şey.Kediye dönüşünce fazla minik oluyordum.Babamın ceketinin cebine girebilecek kadar küçük oluyorum.Sarı ve mavi gözlü küçük kedi.Yıllardır böyleyim.Sanırım insan halimdeyken de bir değişim olmadığı için aynı boydayım.Açıkçası çok seviyorum.Dolabımı açtım ve kıyafetlerimi bavula yerleştirdim.2 bavul dolunca takılarımı,makyaj malzemelerimi,topuklu ayakkabılarımı başka çantaya koydum.Zil çalınca koşarak aşağı indim ve kapıyı açtım.’’Baba’’ diyip sıkıca sarıldım.’’Disney.Kızım nasılsın’’ dedi babam.Babamın adı Leonardo bu arada.’’İyiyim baba.Hemen mi gideceğiz bavullarım yukarıda’’ dedim.’’Hemen gitsek iyi olur.Abin seni bekliyor’’ dedi.’’Bavullarımı tek başıma indiremem’’ dedim saçlarımı kaşıyarak.’’Arabaya bin.Çocuklardan biri alır.’’ Deyince arabaya bindim.Araba limuzindi.2 taraflı koltukları vardı ve çok genişti içi.Babam yanıma oturdu ve kolunu omzuma koydu.Ardında 2 tane genç arabaya bindi.Babam bir panter.Abimde panter.Kısacası ailem bir panter.Ama ben kediyim.Bu anormallik nerden geliyor bilmiyorum ama bu durumu seviyorum.Babamın cebinde bana aldığı süslü hediyelerden görünce aniden kedi oldum.Babam bana bakıp güldü.Patilerimi cebin içine soktum ama çıkaramadım.Onun yerine cebin içine girdim.Miyavlamaya başlayınca babam beni cebinden çıkardı koltuğa koydu.Cebinden o süslü hediyeyi çıkarınca refleks olarak miyavladım.’’Disney’’ dedi babam gülerek.Patilerimle havada duran eşyayı yakalamaya çalıştım.Simler ve pembe eşyalar hoşuma gidiyordu.Bir süre sonra oynamaktan sıkılınca babamın yanına yanaştım ve gözlerimi kapadım.Bütün gece uyumamıştım.Babam iki kulağımın arasıyla oynayınca patilerimle elini yönlendirdim.Bu bizim için normal bir şeydi.’’Kızınızın bir kedi olduğunu bilmiyordum’’ dedi biri.’’Kızımı kimseye anlatmayı sevmem.Özelliklede erkeklere’’ dedi babam.Diğeri gülünce babamda güldü.Sohbet baya baya sıkıcıydı.
(Leonardo)
Sanırım uykuya dalmış olacak ki insan haline dönüştü.Kıvırcık,uzun ve sarı buklelerini annesinden almıştı.’’Ne zaman eve varacağız’’ dedim.’’Yarım saat sonra efendim’’ dedi şoför.Şu yolları oldum olası hiç sevmedim.’’Jack hırka var mı’’ dedim.Sırtındaki hırkayı çıkarıp bana uzattı.Aldım ve Disney’in üstünü örttüm.’’Baba daha gelmedik mi’’ dedi Disney.’’Yarım saat sonra’’ dedim.Kafasını salladı ve gözlerini kapadı.
(DİSNEY)
Üstümdeki hırkada ki parfüm çok güzeldi ve ağırdı.Telefonumu cebimden çıkardım ve gelen mesajlara baktım.Sadece eski sevgilimden gelmişti.Lanet olası sinirlerimi bozuyordu.Aldatmayı biliyor sonra özür diliyor.Telefonu tekrar cebime soktum ve kedi oldum.Canım sıkılmıştı.Ama büyük hırkanın içinde kaybolmuştum.Miyavlamaya başladım.Babam üstümden hırkayı çekti ve çocuğa uzattı.Babamın cebine girdim ve etrafı izledim.Herşey yolundaydı.Beni deli edicek eşyalar yoktu rahattım diyordum ki çocuğun saati gözüme takıldı.Babamın cebinden çıktım ve koltuktan atlayıp koltuğa zıpladım.Çocuğun bacaklarını çığnayıp koluna ulaştım.Saatiyle oynamaya başlayınca diğer eliyle başımı okşadı.Elini dişleyince güldü ve başımdakini elini çekti.Araba durunca kulaklarımı kaldırdım ve saatle oynamayı bıraktım.Direk babamın kucağına atladım.Arabanın kapısın açınca direk dışarı fırladım.Abim kahkaha atıp ‘’Kedicik’’ dedi.Koşup kucağına atladım ve yüzünü yaladım.Başımı öptü ve eliyle karnımdan tutup babamla görüştü.Yere indim ve insan halime dönüştüm.Abimin omzuna vurdum ve ‘’Hey dostum’’ dedim gülerek.’’Naber kaçık’’ dedi ve saçlarımı karıştırdı.Abime sarıldım ve ‘’Özlemişim seni’’ dedim.’’Bende seni özledim’’ dedi ve saçlarımı öptü.’’Baba sen gidecek misin’’ dedim.’’Evet tatlım.Ama en kısa sürede geleceğim.Trace kardeşin sana emanet’’ dedi babam.Babamı öptüm ve 1 adım geri çekildim.Babamı yolcu ettikten sonra içeri girdik.İçerde erkek panter sürüsüyle karşılaştım.5 tane genç sırıtarak bize bakıyordu.’’Disney bunlar arkadaşlarım.’’ Dedi abim.Boş boş abime bakınca kahkaha attı ve hepsini teker teker tanıştırdı.Aslında başta garipsesem de iyi çocuklardı.Gece yarısına kadar abimle konuştum.Eski sevgililerimden bahsettim.Hepsini döveceğini söyleyince kahkaha atmadan edemedim.Çocuklarda aradan karışıyorlardı ve abimin yaptıklarını anlattılar.Gülmekten karnıma ağrılar girmişti.Saat 1 olmuştu ki ‘’Abi yatağım nerede’’ dedim gözlerimi ovuşturarak.’’Odan odamın yanında’’ dedi.’’Odan nerede’’ dedim.’’Gel götüreyim’’ dedi sırıtarak.’’Çok teşekkür ederim.’’ Dedim gözlerimi devirerek.’’Herkese iyi geceler’’ dedikten sonra abim beni odama götürdü.Odam sade ve genişti.Kırmızı perdeleri çektim ve abimi öptükten sonra odamdan kovdum.Ne kadar uykum olsada bavullarımı yerleştirdim ve pijamalarımı alıp banyoya girdim.Sıcak suyu iyice uykumu getirdiği için hemen durulandım ve pijamalarımı giydim.Banyodan çıktım ve yatağıma uzandım.
(SABAH SULARI)
‘’Disney uyanmadın mı’’ dedi abim.’’Uyandım’’ dedim ve gözlerimi açıp yataktan kalktım.Abim odaya girdi ve yanıma oturdu.’’İyi uyudun mu’’ dedi.’’Ah evet.Ama karnım acıktı’’ dedim.’’Aşağı iniyoruz’’ dedi ve elimi tutup aşağı indirdi.Büyük bir masa vardı ve herkes bizi bekliyordu.’’Günaydın’’ dedim ve abimin yanındaki sandalyeye oturdum.Süt bardağını elime aldım ve abime bakıp sırıttım.Elleriyle saçlarımı karıştırdı ve tabağına gömüldü.Bir bardak sütü bitirip tabağımı yedim.Masada sadece anlayamadığım şeyler konuşuldu.Açıkçası pekde ilgilendirmiyordu beni.Kahvaltım bitince kedi halime dönüşüp sandalyeden indim ve koltuğun üstüne çıkıp rahat bir yer aradım.Rahat edeceğim yer bulunca oturdum ve etrafı izledim.Kapı dikkatimi çekmişti.İlk geldiğimde küçük kapı yoktu.Ama şimdi vardı.Mutlu olduğum için refleks olarak miyavladım.Masadaki herkes bana baktı ve kahkaha attı.Her miyavladığımda gülecek miydi bunlar.Havayı kokladım ve yere atladım.Havada küçük kelebek dolanıyordu.Patilerimi yukarı kaldırdım ve kelebeğe dokundum.Ama korktuğum için geri çekildim.Kelebek nereye gidiyorsa bende oraya gidiyordum.Yerde yuvarlanmaya başladım ve kelebeği kovaladım.Dışarı çıkınca bende çıktım ama arkamdan abimin sesini duyunca birkaç saniye durdum ve sonra tekrar kelebeği kovaladım.Ormana girdi ve kayboldu.Ormanın içindeydim.İnsan şeklime dönüştüm ve yürümeye başladım.Açıkcası orman sakindi.Güneş azda olsa ısınmama yetiyordu.Ama sonra ne olduysa kendimden geçtim.