James ayağa kalkıp yanıma yaklaştı ve kucakladı.Tırnaklarıma eline batırınca refleks olarak yere attı.Ama kediler 4 ayağının üstüne düşer.İşte bu yanı seviyorum.Abim ayağa kalkıp yanıma gelmeye başladı.Bacağının arasından koştum ve koltuğun arkasına gittim.’’Disney buraya gel’’ dedi abim James’in eline bakarken.Boş koltuğun üstüne atladım ve uzaktan James’in eline baktım.Az da olsa kanıyordu.James çok üzgünüm demek yerine sadece acıklı bir miyavlama çıktı ağzımdan.’’Sorun değil kedicik’’ dedi James ve yukarı çıktı.Abim bana baktı ve ‘’Yanıma gel ‘’ dedi.Minik adımlarla abimin yanına gidip miyavladım.’’Ne istediğini söyler misin’’ dedi ve yere oturdu.Yine miyavladım.Merdivenlerden Allen indi ve ‘’Kedicik acıkmış.Neden yemek vermiyorsun Trace’’ dedi ve koltuğa oturdu.’’Acıktın mı’’ dedi abim.Yine miyavladım.’’Beni takip et Kedicik.Yiyebileceğin bir şeyler olmalı’’ dedi abim ve oturduğu yerden kalktı.Abim mutfağa girince ben odama çıktım.Saat geceydi.Bütün gün kediydim.İnsan halime dönüşüp yatağa oturdum ve babamı aradım.
-Disney bir sorun mu var kızım? (Leonardo)
-Hayır yok.Sadece seni özledim ve biraz sıkıldım.(Disney)
-Abinle konuştuk bugün.Onu bugün çıldırttığını söyledi(Leonardo)
-Aslında dönüşebilirdim ama istedim.Geçen ay yaşanan sorun tekrar yaşandı.Çok sinirliydim.James’in elini tırnakladım.Ama bilerek olmadı (Disney)
-Hepsini anlattı ama bunların sorun olacağını sanmıyorum..(Leonardo)
-Özür diledim zaten.O da sorun olmadığını söyledi dedim ve uzunca bir süre babamla telefonda konuştuk.10-15 dakika telefonu kapatıp yatağın üstüne koydum ve aşağı indim.Abimle merdivende karşılaştık.’’Hiç gelmeyeceksin sandım’’ dedi gülerek.’’Babamla konuşuyordum.Bugün seni iyi sinir ettim.’’ Dedim ve kahkaha attım merdivenden inerken.’’Ne istediğini söyleseydin anlardım ama sürekli miyavlıyordun’’ dedi gözlerini devirerek.’’Babama şikayet etmişsin.Çocuk gibisin dostum biraz büyü.’’ Dedim ve omzuna yumruk attım.Çocuklar gülünce bende kahkaha atıp mutfağa girdim.Tepsinin içinde bir bardak süt ve küçük değişik kurabiyeler vardı.Tepsiyi aldım ve dikkatlice mutfaktan çıktım.Salona geçip abim ve Allen’ın arasına oturdum.’’Sonunda yüzünü görebildik’’ dedi Alex.’’Miyav’’ dedim ve kahkaha atıp sütü içtim.Ben karnımı doyururken abimler aralarında benle dalga geçiyorlardı.Açıkcası alınmıyordum.Çünkü banada komik geliyordu.Cebimden saç tokamı çıkarıp abime uzattım.Saçlarımı dikkatlice topladı ve kolunu omzumun üstüne koydu.Tepsiyi sehpaya koydum ve koltuğa yayıldım.Muhabbet ne kadar ilgi çekici olsada benim uykum gelmişti.Gözlerimi kapadım ve uykuya daldım.
----TRACE----
Disney’i kucağıma alıp odasına çıkardım.Yatağını yatırıp üstünü iyi bir şekilde örttüm ve başına öpücük kondurup odasında çıktım.Kendi odama girdim ve gömleğimi çıkarıp dolabıma gittim.Siyah alt eşofmanı çıkarıp giydim ve yatağıma uzandım.
----Disney----
Sabah uyandım ve üstümü giyip aşağı indim.Abim kahvaltıyı hazırlıyordu.’’Disney çocukları uyandırır mısın’’ dedi.’’Emrinizdeyim’’ dedim ve kedi halime dönüşüp merdivenleri hızla çıktım.İnsan halime dönüşüp bütün kapıları açtım.Önce Allen’ın odasına girdim.Komidinin üstünde dolabın üstüne zıpladım ve oradan Allen’ın üstüne atladım.Yerinden sıçrayıp bana baktı.’’Kedicikk’’ dedi uykulu gözlerle.Sadece miyavladım.’’Tamam geliyorum’’ dedi ve tekrar yastığa kafasını koydu.Patimle elini dürttüm.Kafasını kaldırıp bana baktı ve yattığı yerden doğruldu.Kafamı öpüp ‘’Tamam geliyorum’’ dedi.Yataktan atlayıp diğer odaya geçtim.Bu oda Alex’indi.Yatağa zıplayıp Alex’in yüzüne çıktım.Gözlerini açıp bana baktı ve sırıtmaya başladı.’’Uyandım Kedicik ve birazdan geliyorum’’ dedi ve ayağa kalkıp yataktan inip diğerlerini uyandırmaya gittim.Sırada James vardı.Yatağa zıpladım ve patimle kolunu dürttüm.Uyanmayınca miyavladım.Bir kaç saniye sonra uyandı ve ‘’Seni Trace’mi gönderdi’’ dedi ayağa kalkarken.Cevap yerine miyavladım.Birşey demeyince Stark’ın odasına gittim.Yatağın üstüne çıkınca pikenim altındaki eli dikkatimi çekti.Saldırı pozisyonuna geçip elini ısırdım.Yerinden fırlayınca pikenin altından çıktım ve yüzüne baktım.’’Kedicik nasıl uyandırıyorsun’’ dedi saçını kaşıyarak.Miyavlayarak odadan çıkıp son odaya girdim.Matt’in odasına girip yatağına zıpladım.Kafası yastıkta yoktu.Karnına çıkıp ayak ucuna gittim.Kafası ordaydı.Sanırım ters yatmıştı.Üstünde miyavlarken ters döndü.Bir an altında kalacağımı hissettim ama hemen kaçtım.Patimle yüzüne vurunca gözlerini açıp bana baktı.’’Özür dilerim Kedicik’’ dedi ve yataktan doğruldu.Yere atlayıp merdivenlerden indim ve insan halime dönüşüp sandalyeme oturdum.Matt geldikten 5 dakika sonra abim ‘’Disney okula başlıyorsun’’ dedi.’’Ne…Hayır.Gitmeyeceğim’’ dedim ve bardağı masaya koydum.Abim kafasını kaldırıp bana baktı ve ‘’İsteyip istemediğini sormuyorum Disney.Gideceksin.’’ dedi abim ciddi bir ses tonuyla.’’Ben o okulda kimseyi tanımıyorum.Bu yüzden gitmeyeceğim’’ dedim kararlı bir ses tonuyla.’’Yeni arkadaşlar bulabilirsin Disney.Bu konu hakkında yorum yapmana gerek yok.Gideceksin o kadar.’’ Dedi.’’Ben buraya kafamı toplamaya geldim.Sen beni okula yolluyorsun.’’ Dedim abime bakarak.’’Gitmek zorundasın.Yeni ortam belki kafanı toplamaya yardımcı olabilir’’ dedi abim.’’Hayır gitmeyeceğim.’’ Dedim.’’Gideceksin Kedicik.Babamlada konuştum bu konuyu.O da senin okula gitmen tarafında’’ dedi.’’O zaman kendi evime giderim.Eski okuluma gideceğim.Yeni ortam,yeni arkadaşlar istemiyorum’’ dedim elimdeki çatalı sertçe tabağın kenarına koydum.’’Buradan gitmiyorsun ve okula gidiyorsun’’ dedi son kez abim.Kedi oldum ve sandalyeden inip yukarı çıktım.İnsan olup odamın kapısını açtım ve içeri girip kapıyı kitledim.Dolabımdan kedi yatağımı ve kedi oyuncaklarımı çıkarıp yere koydum.Bütün perdeleri kapadım ve kedi olup yatağımın içine girdim.Karnım açtı ama yemeyecektim.Yarında o okula gitmeyecektim.Kulaklarım aşağıda konuşulanları duyuyordu.Abim babamla konuşuyordu ve babam buraya gelecekti.Hiçbir şey beni o okula götüremezdi.Birkaç dakika sonra abim kapıyı tıklattı ve ‘’Disney kapıyı aç’’ dedi.Cevabımı normal olarak miyavlayarak verdim.’’Kedicik kapıyı aç konuşalım.’’ Dedi abim.Birşey demedim.Kapıyı açmayacaktım.