4. BÖLÜM

76 18 4
                                    

Yarım saat olmuştu ama ben hala kapıyı açmayacaktım.Yeni arkadaşlar,yeni okul,yeni öğretmenler istemiyordum.’’Kedicik sana kez söylüyorum şu kapıyı aç’’ diye bağırdı abim.Ardından zil sesi duyuldu.Sonra bir iki ayak sesi ve kapı.Babam gelmişti sanırım.Çok geçmedi.1-2 dakika sonra odanın kapısı tekrar çalındı.’’Disney açar mısın kızım kapıyı’’ dedi babam sakince.Ses tonu ne kadar sakin olsada kapıyı açarsam babam beni ikna etmeye çalışacaktı.Küçük battaniyemin atkına iyice girdim ve gözlerimi kapadım.Lanet olsun ki sabahtan beri açım.Saat 14.32 idi.Yarın kimseye görünmeden odadan çıkıp mutfağa pinekleyebilirdim.Anahtar sesini duyunca kulaklarımı dikip kapıya doğru dikkatle baktım.Kapının kolu hareket edince battaniyenin içine iyice sakladım.Ses yoktu.Battaniyenin altında kafamı çıkarıp babama,abime ve çocuklara baktım.Hepsi çok ciddi görünüyordu.’’Disney 1 saattir kapıyı açmanı söylüyorum.Ve sen sadece miyavlıyorsun’’ diye bağırdı abim.Battaniyenin içine tekrar girdim ve miyavlamaya başladım.’’Trace kardeşine bağırma.Hepiniz odadan çıkın’’ dedi babam sertçe.Kedilerde ağlayabiliyor.Tabii ben gerekmedikçe ağlamam ama şimdi ağlıyordum.Kafamı tekrar battaniyenin dışına çıkarıp miyavladım.Abimin sert bakışları biran yumuşadı ve ‘’Özür dilerim’’ dedi saçlarını karıştırarak.Ses çıkarmadım.Sadece olduğum yere oturdum ve gözlerimi kapadım.Babam yanıma oturdu ve tüylerimle oynadı.

-----1 SAAT SONRA------

Babam hayla tüylerimle oynuyordu.Açıkcası uykumu getirmişti.’’Disney insan haline dönüşebilir misin.Konuşmamız gerekiyor’’ dedi babam.Babamı dinleyip küçük yatağımdan çıktım ve insan halime dönüştüm.’’Neden okula gitmek istemiyorsun’’ dedi.’’Hayır baba.İstemiyorum çünkü yeni arkadaşlar edinmek,yeni okula yeni ortama uyum sağlamak bana göre bir şey değil.’’ Dedim ellerimle uğraşırken.’’Haklı olabilirsin ama okulunu bitirmen gerekiyor’’ dedi babam.’’Okulumu eski okulumda da bitirebilirim’’ dedim.’’O okula seni göndermeyeceğimi biliyorsun Disney.Bence şansını zorlama.Evde sıkıldığını biliyorum.Okula gidip kendine bir kız arkadaş bulabilirsin.’’ Dedi babam.Sadece omuz silktim.’’İtiraz etmeni istemiyorum.İstesen de istemesen de o okula gideceksin.Şimdi gel yemek yiyelim.’’ Dedi babam ve ayağa kalktı.Ayağa kalkıp aşağı indim.Kimsenin suratına bakmadan çatalı makarnaya sapladım.’’Özür dilerim kedicik.’’ Dedi abim.’’Kapa çeneni’’ dedim sertçe ve makarnayı yedim.Yemek boyunca kimse konuşmadı.Bir süre sonra herkes masadan kalktı ve koltuklara oturdular.Ben hala tabaktaki makarnamı yiyiyordum.Dirseğimi masaya koydum ve elimi yumruk yapıp başımı üstüne koydum.Diğer elimle de çatalıma makarnayı doluyordum.Doyduğumu hissedince tabağımı mutfağa koydum ve direk odama çıktım.Kapıyı kapatıp üstümü çıkardım ve pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.Pikemin içine girdim ve kapıya arkamı  döndüm.Gözlerimi kapadım ve sessizliği dinledim.Keşke taşınmasaydım.Eski evinin neyi vardı ki Disney.Saatlerce sessizlikte oturmak uykumu getirmişti.Gözlerimi kapadım ve uykuya daldım.Rüyamda bir bina gördüm.Karanlık koridorlarda tek başıma geziyordum.Sonra bir odaya girdim.Arkasından bir erkek gördüm.Yüzünü tam seçemedim.Karanlık yüzünden görünmüyordu.Bir an duvara yapışınca yerimden fırladım.Neyseki rüyaymış.Yataktan kalktım ve odadan çıktım.En yakın oda abimin odasıydı.Kapıyı tıklattım ve içeri girdim.Abim beni görünce yataktan kalktı ve ‘’bir şey mi oldu’’ dedi.’’Biraz korktum da’’ dedim saçımı kaşıyarak.Gülümsedi ve ‘’Yatağımı seninle paylaşabilirim’’ dedi.Sırıtarak yatağına zıpladım ve diğer yastığa kafamı koydum.Abim yanıma uzandı ve sıkıca sarıldı.Abimle uyumayı özlemiştim.Kokusunu içime çektim ve gözlerimi kapadım.

---------SABAH SULARI------------

Abimin ve babamın sesine uyandım.Yine şu okul muhabbeti.’’Disney hadi hazırlan’’ dedi abim.’’Tamam’’ dedim ve somurtarak kendi odama gittim.Pijamalarımı çıkarıp dolabımı açtım ve kısa mavi eteğimle üstüne beyaz askılı bol bir badi geçirdim.Saçlarımı arkadan küçük tokayla tutturdum ve badimin kahverengi kemerini taktım.Siyah çantama telefonumu,küçük not defterimi,makyaj malzemelerimi,kalem vb şeyler koyup topuklu ayakkabılarımı giydim.Odadan çıktım ve aşağı inip kahvaltı masasına oturdum.Kimse bir şey dememişti.Zorla okula gidiyorum.Çocuk muyum ben ya.İstediğim zaman giderim istediğim zaman gitmem.Sütümü içmeden sandalyeden kalkıp koltuğa oturdum.’’Kedicik sütünü içmeden’’ dedi Matt.’’İçmeyeceğim’’ dedim siyah ojelerime bakarken.’’Hadi gidelim’’ dedi babam ve sandalyeden kalkıp deri uzun ceketini giydi ayağa kalktım ve dışarı çıktım.Güneş gözlerime temas ettiğinden direk arabaya bindim.Abim karşıma oturdu ve babamda yanıma oturdu.’’Disney eteğin çık kısa ‘’ dedi abim.’’Kapa çeneni.Hergün böyle giyeceğim’’ dedim.Babam ters ters bakınca çenemi kapadım ve yolu seyrettim.5 dakika sonra araba durdu.Okul eve fazlada uzak değildi.Arabadan indim ve okulu izledim.’’Beni neyle dolu bir okula getirdiniz’’ dedim beynimi boşaltarak.’’Sorun mu var kedicik’’ dedi abim.Abimin kolunu tuttum ve ‘’Çok yoğun enerji var ve bu başımı döndürüyor’’ dedim.Babam önde yürürken bende abimin kolunu tutarak babamı takip ettik.Okuldaki herkes anlaşılan abimi ve babamı tanıyordu.Kızlar oldukça yılışıktı.Erkekler pek dikkatimi çekmedi.Hepimiz birlikte müdür odasına girdik.Odada bir kız vardı ve bizi görünce müdürle birlikte ayağa kalktı.Babam ve müdür 1-2 dakika konuştular.Sonra müdür ‘’Angel,Disney’le ilgilenmeni istiyorum.İlk gün ders programınız aynı.İlk derse girmemeniz daha iyi olur Disney’e okulu gezdirebilirsin.’’ Dedi müdür.Kız kafasını salladı.Müdür bana kağıt ve birkaç tane kitap uzattı.Kitapları müdürün elinden aldım ve eski yerime geçtim.Müdür çıkabilirsiniz dedikten sonra kızla birlikte odadan çıktık.’’Okulumuza hoş geldin.Aslında pek övülesi bir tarafı yoktur.Buradaki herkes likantrob.Tek farkımız bu sanırım.Söylesene sen nesin.’’ Dedi kız merakla.’’Ben bir kediyim.Kedi kız’’ dedim gülerek.

KEDİCİKWhere stories live. Discover now