Mindennek a kezdete~

2.9K 141 7
                                    

Szombat reggel van és épp egy randira indulok. Apum dolgozik, anyum meg nagyon kérdezgette, hogy hova megyek, kivel találkozok, hol találkozunk stb. Furcsáltam is de elmondtam neki mert  valljuk be, kicsit örültem neki, hogy nem szíd emiatt. Most szállok le a buszról és sétálok a megadott helyre amikor hirtelen megáll elöttem egy fekete autó, kiszáll belőle egy jó magas, eléggé kigyúrt férfi kapucnival a fején és betuszkolt a kocsiba. Van elöl egy sofőr, egy férfi ül hátul aki csak néz és most már még mi ketten. Próbáltam ellenkezni de az én 161cm-emmel nem mentem valami sokra. Amikor elindult a jármű karmoltam, rugdostam, haraptam a mellettem ülő férfit aki az imént egy kézzel összecsomagolt, de hirtelen valamit az arcomba nyomtak hátulról amitől elkábultam.

Látok két alakot aki,  belök engem egy nagy szakadékba. Csak zuhanok a sötétségbe és nem érek földet. Nem látom tisztán azt a két embert. Én csak zuhanok, zuhanok és zuhanok a sötétségbe.

Nyitogatni kezdem a szemem. Hirtelen belenyilal a fájdalom a fejembe, amihez probálnék oda kapni de a kezeim nem mozdulnak. Hátra van kötve a két kezem és a hideg földön fekszek. Ekkor tudatosul bennem, hogy elraboltak.

-Mi a fasz? Oldozzatok el!-kiabálok amikor felemelném a fejem, hogy körbenézzek erre valaki gyomron rug.

-Ez fájt te barom. - amint ezt kimondtam jött a következő rugás ugyanoda mire felszisszentem.

-Bazdmeg te csak erőszakoskodni tudsz?- nézek fel a férfira és a cipőjére köpöm a vérem. Lehet nem kellett volna... Felemel a hajamnál fogva, hogy szemmagasságba legyek vele, mondani se kell nem ér le a lábam így ez rohadtul fáj.

-Ez neked az erőszakoskodás? Várd csak ki a beavatást.-mondja nekem.
Így közelebbről nézve. Nem rossz pali. Fekete rövid haja van, fürtjei belelógnak a sötétes zöld szemeibe.
Szerencsémre a lábaim nem kötötték le ezért jól tökön rugtam mire elengedett és a földre estem. Bevágtam a fejem a földbe ami szintént fájt majd elkezdett homályosodni a látásom.
-Azt hiszed hagyom ezek után, hogy elájulj? Megfogott, felkapart a földröl és ráültetett egy kanapéra. Nem igazán tudtam megtartani magam, mert még mindig szédülök az elöző ütéstől. Ezt ő is észre vette így lefektetett és fölémhajolt majd  hirtelen a számra tapadt. Ez meg mitcsinál? Kaptam észbe, próbáltam ellenkezni de nem tudtam. A nyelve erőszakoskodott az én nyelvemmel. A vérem íze keveredett a számba és most már az övében is. Ráharaptam a nyelvére mire éles szisszenés mellett leszállt ajkaimról majd jól arcon baszott.
-Ez fájt te buzi. Mit csinálsz? Ki vagy te és mit akarsz tőlem? Engedj el! Ha megtalálnak a szüleim, fel leszel jelentve kiskorú bántalmazásáért és elrablásáért! Vágtam mindent a fejéhez miközben mocorogtam, hogy kiszabaduljak szorításából.
- Hogy felleszek jelentve? Nézett kérdőn mire hangosan felnevetett.
-Sajnálatodra ez nem úgy működik ahogy te azt gondolod. Mondta mire jobban a kanapéhoz szorított.
-E-Ezt, hogy érted?? Néztem rá aggódva,mert ezt valahogy nem értettem.
-Biztos vagy benne, hogy te azt tudni szerernéd? Meg kell tenned cserébe valamit. Nézett rám ijesztő tekintetével.
-Nem teszek meg  neked semmit! Ne gondold, hogy egy gyerek rablást megúszhtasz csak úgy! Próbáltam keresni a kifogásokat...
-Ohho-Dehogynem. Csak tudd, hogy itt nem én vagyok a góré. Mondta ezt miközben egyre közelebb hajolt az arcomhoz.
-Ne!! Nem akarom, hogy hozzám érj! Eressz el! Már könnyek csordulnak a szememben. Ezt nem bírom.
-Sajnos az nem fog menni kicsikém. Érzem a leheletét az arcomon...
-A-Akkor.. Legalább oldozz el.. Kérlek..
-Na látod, tudod te, hogy kell kérni. -leszedi rólam a kötelet mire hirtelen megfogom a fejét és pofán térdelem majd elkezdek futni, de kirugja a lábam amitől elesek. Ez gáz..
-Te kis geci. Én bíztam benned és ez a hála? Feláll, közelebb jön majd oldalamba rug. Megfordulnék mire a lábával a  hátamra fordít majd rátapos a hasamra. Ez fáj...
-Engedj el!! Kiabálom neki majd kiszabadulok alóla, felállok és ismét futnék mire elkapja a kezem és maga felé fordít mire egy kurva nagyot belémfejel amitől hirtelen összesek.
Mögülem ajtó nyikorgást hallok. Utolsó energiámmal oda fordulok miközben a földön fekszek.  Egy magasabb férfi jelenik meg. Fekete hosszú haja van lófarokba felfogva és a vállára előre rakva. Szemei vörösek.
-Azafuse-sama. Ez a fiú nagyon nem bír magával. Megneveltem kicsit. Mondja tisztelettel teli hangon.
-Mondtam, hogy ne érj hozzá! És itt elsötétül minden...

Hello mindenki~Véleményekkel dobjatok meg pls~ Arigatou minna~🤗😆

Fényév távolságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora